Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

اخراج عجیب سرمربی شالکه در شب پیروزی تیمش

© Sputnik / Виталий Тимкив /  مراجعه به بانک تصاویر تیم فوتبال شالکه 04 آلمان Футбол. Лига Европы. Матч "Краснодар" - "Шальке 04"
تیم فوتبال شالکه 04 آلمان  Футбол. Лига Европы. Матч Краснодар - Шальке 04 - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
واگنر سرمربی شالکه به اساس نظر داور ویدیویی از کنار زمین اخراج گردید.

به گزارش اسپوتنیک، دیوید واگنر سرمربی تیم فوتبال شالکه در جریان پیروزی3-2 تیمش در رقابت های دی‌اف‌بی‌پوکال برابر هرتابرلین، کارت سرخ عجیبی دریافت کرد.

بازی در وقت‌های اصلی 2-2 شئبا نتیجه پایان یافت و در وقت‌های اضافه "جردن‌توروناریگا" مدافع هرتا به طور تصادفی در دقیقه 110 با مربی 48 ساله شالکه برخورد کرد، واگنر دست خود را روی مدافع 22 ساله قرار داد زیرا او به نظر می‌رسید که به سادگی سعی‌کند و به بازیکن کمک کند، اما این بازیکن ابراز نارضایتی کرد و به شکل عجیب بسته‌ی نوشیدنی را برداشت.

واگنر در خلاف جهت به بیرون فرستاده شد و با عکس العمل توروناریگا، شوکه شد. با توجه به اینکه هرتا 2-2 بازی را مساوی کرده بود، ناامیدی بازیکنان حریف هم قابل درک بود.

اما این سبب نشد تا داور ویدیویی VAR دخالت کند، در ابتدا با ناراحتی از هم تیمی‌های خود توروناریگا کارت زرد دومي به همراه داشت ولی در کمال تعجب و حیرت، واگنر پس از مداخله "فن آوری" کارت سرخ مستقیم گرفت.

اما واگنر خیلی دلگیر نخواهد شد زیرا فقط پنج دقیقه بعد، "بنیتو رامان" جانشین او، تیم شلکه را با کمال آرامش اداره کرد و این تیم در نهایت 3-2 برنده شد.

هارم اسمرز داور مسابقه، تصمیم خود را درباره کارت سرخ واگنر بعد از بازی توضیح داد. او گفت: "برای من، وقتی صحبت از کارت سرخ برای دیوید واگنر شد، تعیین کننده بود که رفتار او باعث تاخیر در ادامه بازی شد، زیرا از حمله جلوگیری کرد. من می توانم درک کنم که این کارت سرخ در ملاء عام مطرح می شود. درک این فرایند برای یک شخص خارجی دشوار است، زیرا این گذرگاه معمولاً هنوز هم نسبتاً جدید است و فقط موارد چند مرجع وجود دارد."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала