Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رئال 3 سوسیه‌داد 4؛ ایساک جام پادشاهی را از زیدان قاپید

© Sputnik / Рамиль Ситдиков /  مراجعه به بانک تصاویر رئال مادرید Футбол. Лига чемпионов. Матч ЦСКА - "Реал Мадрид"
رئال مادرید Футбол. Лига чемпионов. Матч ЦСКА - Реал Мадрид - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رئال‌مادرید در دیدار خانگی اما سخت برابر رئال‌سوسیه‌داد شکست تلخ را تجربه کرد و از گردونه مسابقات کنار رفت.

به گزارش اسپوتنیک، دو تیم فوتبال رئال‌مادرید و رئال‌سوسیه‌داد در بازی از مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های کوپادل‌ری برابر هم در ورزشگاه سانتیاگوبرنابئو صف‌آرایی کردند که سرانجام این دیدار با حساب پرگل 4-3 به سود تیم مهمان خاتمه یافت تا اولین شکست رئال‌مادرید در سال 2020 به ثبت برسد و نیز روند شکست ناپذیری رئالی‌ها خاتمه یابد.

در این بازی با آنکه رئال تیم برتر میدان بود، در نیمه اول اما مارتین اودگارد بازیکن قرضی این تیم، در دقیقه22 دروازه‌ی میزبان را گشود تا نیمه اول 1-0 به سود مهمان خاتمه یابد.

در نیمه دوم، انتظار می رفت رئال کار را هجومی‌تر آغاز کند ولی برخلاف انتظار این رئال‌سوسیه‌داد بود که بارها برای گل‌زنی پیش رفت و از اشتباهات مرگ‌بار دروازه‌بان و مدافعان حریف استفاده بهینه کرد تا جواز صعود بگیرد.

در حالیکه دو گل ایساک برای سوسیه‌داد و وینیسیوس برای رئال با دخالت داور ویدیویی پذیرفته نشد اما ایساک در دقایق 54 و 56 نتیجه را 3-0 ساخت تا شوک به رختکن رئال وارد شود.

سه دقیقه بعد مارسلو از زاویه بسته دروازه مهمان را گشود ولی در دقیقه69 مورینو روی پاس ایساک چهارمین گل سوسیه‌داد را به ثمر رساند و نتیجه را 4-1 ساخت تا خیال تیمش بابت صعود راحت شود.

رئالی‌ها که چیزی برای از دست دادن نداشتند دامنه حملات شان را گسترده ساختند تا این که رودریگو (به عنوان بازیکن تعویضی) در دقیقه 81 و ناچو در دقیقه 94 موفق شدند دو بار گلزنی کنند ولی تاثیری روی نتیجه نداشت و رئال در نهایت بازی را 4-3 باخت و وداع تلخ با کوپادل‌ری نمود. ضمن اینکه گروزابِل در دقیقه 96 با دریافت کارت زرد دوم از زمین بازی اخراج شد.

رئال در حالی بازی را 4-3 به حریفش واگذار کرد که در ماه جنوری توانسته بود ابرجام اسپانیا را با شکست دادن اتلتیکومادرید از آن خود نماید و حالا بارسلونا فرصت خیلی خوبی دارد تا با شکست دادن حریفانش جام را کسب کرده و در سال 2020 از نظر کسب جام با رئال برابری کند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала