Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بازگشت هازارد معضل جدید زیدان در ترکیب

© REUTERS / Andrew CouldridgeSoccer Football - Premier League - Brighton & Hove Albion vs Chelsea - The American Express Community Stadium, Brighton, Britain - January 20, 2018 Chelsea's Eden Hazard
Soccer Football - Premier League - Brighton & Hove Albion vs Chelsea - The American Express Community Stadium, Brighton, Britain - January 20, 2018 Chelsea's Eden Hazard  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
زین الدین زیدان پس از یافتن راهی برای تنظیم رئال‌مادرید در غیاب ادن هازارد، حالا باید ستاره بلجیمی را در ترکیب خود قرار دهد.

به گزارش اسپوتنیک، 82 روز پس از مصدومیت از ناحیه مچ پا، انتظار می‌رود که ادن هازارد در بازی‌های لالیگا و امشب برابر سلتاویگو (ساعت 12:30 شب) به میدان برود و بازگشت این بازیکن بلجیمی، زین‌الدین زیدان را به مشکل روبرو می‌کند.

View this post on Instagram

Always learning 👨🏻‍🎓📖🔥

A post shared by Eden Hazard (@hazardeden_10) on

رئال مادرید در غیاب هازارد شیار پیدا کرده است

در زمانی که هازارد در جریان بازی با پاری‌سن‌ژرمن در لیگ قهرمانان اروپا در ماه نوامبر از بازی‌ها به دور شد، رئال‌مادرید 16 بازی انجام داده و فقط یکبار شکست خورده که آن به بازی برابر رئال‌سوسیه‌داد در کوپا دل ری بر می‌گردد. در غیاب این مهاجم، در واقع زیدان فرمول موفقی را برای تیم جدید مادرید پیدا کرده، راهی برای بازی که باعث شده لوس بلانکوس در صدر جدول لالیگا قرار بگیرد و می بیند که آنها در مرحله یک شانزدهم نهایی لیگ قهرمانان اروپا نیز با منچسترسیتی پر از ستاره و پر از اعتماد به نفس روبرو هستند.

در مقابل آن پس زمینه بازگشت هازارد یک معضل تاکتیکی به زیدان ارائه می‌دهد.

 

چگونه ممکن است زیدان هازارد را به تیمش برگرداند:

زیدان بخش عمده ای از دوره ابتدایی را صرف جستجوی سیستمی کرد که بهترین نتیجه را از هازارد کسب کند، خرید 100 میلیون یورویی به عنوان رهبر دوره پس از کریستیانو رونالدو در مادرید و عادلانه است که بگوییم او با دشواری روبرو است. در دو جدال پیش فصل گذشته این تیم مقابل RB سالزبورگ و رُم، زیزو حتی سیستمی را انجام داد که دارای دفاع سه نفره بود.

بالاتر و فراتر از تشکیل تیم، با این وجود آنچه آشکار شد این بود که هازارد هنگام خلاص شدن از وظایف دفاعی، در حمله بیشتر نفوذ می‌کند و به کریم بنزما نزدیک‌تر می‌شود. این به نوبه خود باعث شد تا زیدان با در اختیار داشتن کاسمیرو و فده والورده، خط میانی را در کنار هم قرار دهد.

مادرید با هازارد امتیاز بیشتری کسب کرد اما وقتی صحبت از ارقام خام می‌شود، تأثیر قرار دادن هازارد در زمین مشخص است. با حضور این بازیکن 29 ساله در این تیم، مادرید در هر بازی به طور میانگین تعداد گلهای بیشتر (2.14) نسبت به بدون او (2) داشته است. از طرف دیگر، آنها طرفی هستند که در هنگام بازی هازارد (0.78 در هر مسابقه) بیشتر از امتیاز زمانی که نمی‌کند (0.68) امتیاز بیشتری کسب می‌کنند. مادرید در طول دوران غیبت هازارد، هفت کلین شیت از بین 16 بازی را ثبت کرده است.

زیدان در سیستم 4-4-2 با هازارد و بنزما خطرنام در صدر قرار گرفته بود، قبل از آسیب دیدگی مچ پا، زیدان به این نتیجه رسیده که مرد سابق چلسی بهترین نتیجه را در ترکیب 4-4-2 با بنزما در حمله داشت و در بین دو بازی اخیر خود، ستاره ملی پوش بلجیمی را در چنین نقشی قرار داد که تاثیری چشمگیر در برابر PSG داشت.

از نظر بازیکنانی که جای آنها در تیم بیشتر از بازگشت هازارد است، چند نفر هستند که به احتمال زیاد تحت تأثیر قرار می گیرند: ایسکو که از 5 بازی اخیر لالیگا چهار بازی را از ابتدا به میدان رفته است. لوکا مودریچ (اگر هازارد در ترکیب اصلی باشد احتمالاً یک جنگ مستقیم بین ستاره کروات و ستاره اسپانیایی به وجود می‌‌آید.)، و رودریگو و ونیسیوس جونیور که ممکن است بیشتر نیمکت نشین باشند.

زیدان مطمئناً برای حل کردن سؤالات در هنگام آماده شدن برای استقبال از هازارد دارد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала