Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مسی به فکر نجات از بارسا؛ او هم‌بازی رونالدو می‌شود؟

© REUTERS / Albert GeaИгрок "Барселоны" Лионель Месси празднует третий забитый гол в матче с "Леганесом"
Игрок Барселоны Лионель Месси празднует третий забитый гол в матче с Леганесом - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
لیونل مسی در جدیدترین مصاحبه‌اش خبر انتقال از بارسلونا را اعلام کرد.

به گزارش اسپوتنیک، لیونل مسی اصرار دارد كه تعهداتش به بارسلونا از وقایع اخیر "بیرون از زمین" بی نتیجه مانده است.

بارسلونا در حالی سپری کردن فصل پر فراز و نشیب است و لیگ را با یک امتیاز اختلاف در جایگاه دوم دنبال می‌کند که اخیراً نتایج ضعیف این تیم منجر به اخراج والورده گردید و تغییر مربیگری باعث ایجاد تنش میان مسی و اریک ابیدال مدیر ورزشی این تیم گردید.

این به دنبال ادعاهایی بود که بارسا یک شرکت رسانه اجتماعی را استخدام کرد تا از شخصیت‌های اصلی مرتبط با این باشگاه در حمایت از تلاش‌ها برای اعتبارگیری جوزپ‌بارتومئو رییس باشگاه انتقاد کند.

بارتومئو این ادعا را رد کرد اما مسی گفت در چکیده‌ای که از قبل مصاحبه با نشریه ورزشی کاتالونیا "موندو دیپورتوو" منتشر شده، می‌تواند از اتفاقات عجیب و غریبی در حال اتفاق افتادن در این باشگاه، خبر دهد، اما در مصاحبه کامل، کاپیتان آرژانتینی قول داده که به هیچ کجا نمی رود علیرغم وجود یک بند در قراردادش که به او اجازه می‌دهد تابستان امسال بارسا را ترک نماید.

این بازیکن 32 ساله گفت: "من بارها گفته‌ام كه ​​ایده من (ماندن) است و تا زمانی كه باشگاه بخواهد هرگز مشكلی پیش نمی‌آید."

وی ادامه داد: "من می خواهم لیگ قهرمانان دیگری را بدست آورم، می‌خواهم به پیروزی در لالیگا ادامه دهم و همیشه این آرزو را داشته‌ام."

مسی افزود: "من همیشه این انتخاب را داشته‌ام. بسیاری از باشگاه‌های علاقه‌مند حاضر به پرداخت بند آزادی بودند. اما هرگز برای من اتفاق نیفتاده که کاتالان را ترک کنم و اکنون هم نمی‌خواهم. من بارسلونا را دوست دارم. این خانه من است."

Игрок команды FC Barcelona Лионель Месси во время матча с Athletic Bilbao - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
مسی: رئال، لیورپول و یوونتوس تیم‌های قدرت‌مند هستند

پس از اخراج ارنستو والورده، مدیرو ورزشی بارسا بازیکنان را متهم کرد که به اندازه کافی برای مربی سابق کار نمی‌کردند.

مسی که به والورده نزدیک بود در این باره گفت: "نمی دانم چه اتفاقی افتاد که او را بگوید اما من جواب دادم چون احساس حمله کردم. احساس کردم او به بازیکنان حمله می‌کند. درباره اتاق رختکن بسیار گفته می‌شود، ما تغییر مربیگری را مجبور می‌کنیم یا بازیکنان را وارد صحنه می کنیم و به خصوص در مورد من مثل اینکه من قدرت زیادی دارم و تصمیم می گیرم. همین اتفاق برای من در تیم ملی آرژانتین نیز افتاد."

مسی تصریح کرد: "این به من سخت است که از طرف کسی از باشگاه آمده‌ام، این که بازیکنان را در موضوع اخراج مربی دخیل بسازم، دیوانگی به نظر می‌رسد. (ابیدال) کسی است که تصمیم می‌گیرد و باید مسئولیت آن را بپذیرد."

کیکه‌ستین جانشین والورده شد و مسی اعتراف کرد که بارسا باید با سبک بازی خود سازگار شود، از جمله بازگشت به فشار شدیدتر که مورد علاقه مربیان قبلی پپ گواردیولا و لوئیز انریکه بود.

وی گفت: "ما روند تغییر مربیان را پشت سر می‌گذاریم. هرکدام ایده‌های خود را دارد و کم کم ما را با آنچه می‌خواهد وفق می‌دهیم."

او اضافه نمود: "درست است که در بسیاری از لحظه‌ها در بازی‌ها ما عقب بازی می‌کنیم، این باعث عصبی شدن افراد می‌شود زیرا هر لحظه مخالف می‌تواند آن را از ما دور کند و یک گل به ثمر برساند. چیزهای دیگری نیز وجود دارد تلاش برای فشار دادن پس از دست دادن توپ، چیزهایی که ما کمی از دست داده بودیم."

مسی می‌گوید: "این یک روند است و ما در حال همفکر شدن هستیم. مردم ناراحت هستند اما با تغییرات طبیعی است و چون ما بازی خوبی هم نداریم، اما شما باید تا آخر آرام باشید و به آنها اعتماد کنید. در لیگ قهرمانان اروپا باید همچنان رشد زیادی داشته باشیم، زیرا آنچه که اکنون داریم برای جنگیدن در لیگ قهرمانان اروپا کافی نیست. ما باید اعتماد به نفس بیشتری داشته باشیم، نه اشتباهات احمقانه‌ای که انجام داده‌ایم و نه تکرار آنچه اتفاق افتاده است. برای ما در رُم یا لیورپول."

کاپیتان بارسا در ادامه مصاحبه‌اش افزود: "در لیگ هم ما و هم مادرید ناسازگار هستیم و امتیازات زیادی کاهش داده‌ایم. به این معنا که فکر می‌کنم تا آخر جنگ خواهیم کرد و لیگ بعد از ال‌کلاسیکو تمام نمی‌شود، هر اتفاقی می‌افتد."

رئال بعد از جدایی کریستیانو رونالدو که در تابستان سال 2018 راهی یوونتوس شد، شدیدا با مشکل مواجه شد، مسی در این باره گفت: "آنها گلهای زیادی را از دست دادند، بدیهی است که این اتفاق می افتداما نه تنها گل‌ها، کریستیانو رونالدو چیزهای دیگری نیز به شما می‌دهد. بازیکنی که در هر فصلی 50 گل به ثمر می‌رسانید ، خواه آن را دوست دارید یا نه، قابل توجه است. مادرید بازیکنان خوبی دارد، اما کریستیانو در هر فصل 50 گل می زد."

مسی در پاسخ به این سؤال كه آیا بعد از رقابت دیرینه هر دو می‌توانند کنار هم بازی کنند، وی به شوخی گفت: "حدس می‌زنم كه در نهایت بله."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала