Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

استرلینگ: آنچه زیدان انجام داد شانس نیست، در حال حاضر من بازیکن سیتی هستم

© Sputnik / Алексей Даничев /  مراجعه به بانک تصاویر رحیم استرلینگ بازیکن منچسترسیتی Russia World Cup England Training
رحیم استرلینگ بازیکن منچسترسیتی  Russia World Cup England Training - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رحیم استرلینگ بازیکن منچسترسیتی در مصاحبه‌اش با "دیاریو آ اس" از عمل‌کرد زیدان تمجید کرد.

به گزارش اسپوتنیک، رحیم استرلینگ مهاجم انگلستانی منچستر سیتی با همراهی دو تن از آژانس مدیریت ورزشی کلوزال در هتل لوری، هتلی که محل زندگی ژوزه مورینیو در منچستر بود، در صحبت با دیاریو آ اس حضور یافت. رحیم تا زمان مصدومیت، از نظر گل‌زنی (20 گل و 6 پاس گل) برای سیتی، کمک کننده اصلی بود که هرگونه سؤال در مورد ممنوعیت یوفا را ممنوع اعلام کرد. استرلینگ آرام در دیدار چلسی که بیش از یک ساعت به طول انجامید، به تساوی لیگ قهرمانان اروپا مقابل رئال‌مادرید نگاه کرد.

اینجا قسمت اول مصاحبه  او را به نشر می‌رسانیم:

کجا بودید فهمیدید که سیتی حریف رئال‌مادرید شده و واکنش هم‌تیمی‌های تان چه بود؟

ما در زمین تمرین بودیم و قرعه‌کشی را به صورت زنده تماشا کردیم. این چیزی است که ما همیشه انجام می‌دهیم و یک خنده عالی است. وقتی می‌دانستیم که آنها رقیب ما خواهند بود، واکنش خوبی داشتیم. شما می‌دانید که این یک باشگاه بزرگ است، اما این یک چالش است که من در این رقابت تجربه کردم، فکر می‌کنم بهترین کاری که باید انجام دهید این است که مستقیماً در مقابل بهترین تیم‌ها بازی کنید و بهتر از این هم نیست.

 

آن تیم مادرید به اندازه تیم فعلی خوب نبود، آیا پیشرفت آنها را دنبال کرده اید؟

بله من با تمام وجود می‌گویم که آن زمان یا اکنون... همیشه این یک بازی دشوار خواهد بود چه در یک لحظه خوب و چه در بد. فقط به دلیل جَو ورزشگاه تاریخی که می‌خواهیم به آن برویم، این یک بازی دشوار خواهد بود. به خصوص اکنون که آنها واقعاً خوب عمل می‌کنند، اما در عین حال من به تیم خود اطمینان کامل دارم و اگر آن روز را درست دریافت کنیم، معتقدم می توانیم پیروز شویم.

 

زیدان در این پیشرفت کلیدی بوده، برخی از مردم اسپانیا معتقدند که زیدان شانس خوبی دارد، او را چگونه می‌بینی؟

فکر می کنم پیروزی در لیگ قهرمانان اروپا بارها و به ویژه پشت سر هم خیلی سخت است. فکر نمی‌کنم شانس باشد، قطعاً فرمول است. برخی از افراد این ذهنیت برنده را دارند و او به هر روشی برنده می‌شود. بنابراین من نمی‌خواهم بگویم که این شانس است، می‌خواهم بگویم این چیزی است که او احتمالاً در طول حرفه‌ای خود به عنوان بازیکن توسعه داده و او در حال توسعه حرفه‌ی خود به عنوان سرمربی است، بنابراین او این لمس برنده را ادامه می‌دهد. فکر نمی‌کنم وقتی پیروز شانس باشید، این یک ذهنیت برنده است.

 

سیتی متخصص در به ثمر رساندن گل ‌ای دقایق آخر است. آیا می دانید مادرید به دلیل گل‌زنی دیرهنگام نیز شناخته شده است؟

بله ما می‌دانیم که این مشکل چقدر دشوار خواهد بود. این احتمالاً یکی از بزرگترین تست‌های حرفه ای بازی ما است. فکر می کنم سال قهرمانی خوبی برای ما از نظر لیگ قهرمانان باشد زیرا لیگ برتر طبق برنامه پیش نرفته است. این فرصتی است که می توانیم به آنجا برویم و نشان دهیم از چه چیزی ساخته شده ایم. امروزه تیم‌های زیادی وجود ندارند که بتوانند مانع ما شوند. ما می دانیم که کار چقدر دشوار است و ما کاملاً روی آن متمرکز هستیم.

 

اگر سرمربی بودید، کدام بازیکن مادرید را دوست داشتید بخرید؟

لوکا مودریچ، من چند بار مقابل او بازی کرده ام به خصوص با کرواسیا و نمی‌دانم راهی که او تنها پیش می‌رود از نظر او خیلی خوب است.

 

آیا او در ترکیب اصلی شما قرار می‌داشت؟

100٪ قطعاً

 

آیا می توانید خود را در ترکیب رئال مادرید ببینید، فکر می کنید در آن جا قرار گرفته اید؟

(خندیدن) این یکی از این موارد است، در حال حاضر من در سیتی هستم و واقعاً خوشحالم. اما من می گویم رئال مادرید یک باشگاه خارق العاده است، وقتی پیراهن سفید را می بینید دقیقاً می دانید این باشگاه به چه معنی است، عظیم است. اما در عین حال ، من هم اکنون با سیتی قرارداد دارم و باید به آن احترام بگذارم. اما این یک باشگاه خارق العاده است.

 

آیا با هیچ یک از بازیکنان مادرید، جدا از براهیم‌دیاز، رابطه ای دارید. آیا با او در واتس‌اپ صحبت می‌کنید؟

من واقعاً هیچ تماسی ندارم که با تو صادق باشم. من آنها را چند بار در تعطیلات دیده ام. من فکر می کنم ایسکو، مارسلو بود، اگر من می‌بینم که براهیم در اینستاگرام در حال پُست‌گذداری است به او می گویم "ادامه" یا "موفق باشید" اما نه همیشه.

 

نظر شما در مورد برنده شدن جایزه توپ طلا یا بهترین بازیکن سال چیست؟

به خصوص در سال گذشته که ما چهار امتیازی داخلی از جمله لیگ را به دست آوردیم، تا بازیکنی که برنده جایزه بهترین بازیکن سال شود، از نوع خود در واقع صحبت نمی کند. این جایزه به بازیکنی لیورپول داده شد که فصل فوق العاده ای داشت اما من به فصل های قبل هم نگاه می کنم وقتی که یایا توره از روی خط میانی 20 گل به ثمر رساند و او جایزه بازیکن سال را به دست نیاورد. همچنین، سرخیو آگوئرو بیش از هفت سال در این باشگاه حضور داشته و در این مدت گلهای باورنکردنی به ثمر رسانده، اما هنوز هیچ یک از بازیکنان سیتی این پیروزی را به دست نیاوردند.

من فکر می‌کنم با بازیکنان باشگاه‌های مختلف فوتبال در سراسر کشور و در سراسر جهان در طی چند فصل گذشته، به طور یکسان رفتار نمی شوند. سال اول که ما لیگ را بردیم، ده‌بروین باورنکردنی بود و جایزه به بازیکن دیگر داده شد. همه ساله ما یک جایزه بزرگ کسب می‌کنیم و به یک بازیکن دیگر جایزه اهدا می‌شود. این نوع چیزهایی است که به ما وابسته نیست، اما ما ادامه می دهیم.

 

آیا این چیزی است که شما در مورد بسیاری فکر می کنید؟

این چیزی است که همه می توانند ببینند. کسب چهار یا پنج بار قهرمانی در لیگ غیرممکن است و هیچ کدام از بازیکنان بازیکن سال نبودند. مطمئناً هر تیمی که در لیگ برنده شود یک بازیکن دارد که برنده بازیکن سال است. بنابراین امسال لیورپول برنده لیگ می شود و یک بازیکن لیورپول مطمئناً جایزه بازیکن سال را به دست می آورد. ما پنج بار قهرمان لیگ شدیم و با همان احترام رفتار نمی شدیم.

 

مادرید می خواست شما را جذب کند و هنوز شایعات در مورد آن وجود دارد، نظر شما در مورد آن چیست؟

این چیزی است که شما همیشه آن را می بینید اما من یک بازیکن سیتی هستم و در حال حاضر از آن لذت می برم، حتی اگر اتفاقات کاملاً برنامه ریزی نشده در لیگ نرفته باشد. اکنون یک فرصت گسترده در لیگ قهرمانان اروپا داریم اما من می گویم رئال مادرید یک باشگاه خارق العاده است، آب و هوای دوست داشتنی وجود دارد اما من می گویم که من در سیتی بسیار خوشحالم.

 

شما یک بار گفتید: "رؤیای همه در حال بزرگ شدن است که خود را با لباس شخصی در مکانی در یک کشور آفتابی ببینند". آیا دوست دارید روزی برای رئال مادرید بازی کنید؟

(می خندد) چگونه می توانم به آن پاسخ دهم؟ آیا دوربین زنده است یا فقط عکس گرفتن است؟ هیچ کس نمی داند آینده چه چیزی را برگزار خواهد کرد. من بازیکن هستم و همیشه در معرض چالش‌ها هستم اما در حال حاضر چالش من در منچسترسیتی است. امیدوارم در آینده، کسی که می داند...

 

نظر شما در مورد محرومیت سیتی چیست؟

ما هنوز چیز زیادی در مورد آن نمی دانیم زیرا این چیزی است که تائید نشده است. باشگاه راه طولانی دارد و ما فقط باید صبر کنیم و ببینیم چه اتفاقی می افتد اما من اعتماد کامل به این باشگاه دارم.

 

شما یک بار با سرخیو راموس مشکلی داشتید که ادعا می کند با شما قدم نمی زند. آیا با او صحبت کرده اید یا عذرخواهی کرده اید؟

فکر می کنم این یکی از آن موارد باشد... این یک مسابقه فوتبال است و هر دو سعی می کنیم برنده شویم. او می داند که آن روز پا به پای من گذاشت اما یکی از این موارد است، ما هردو در تلاش بودیم که برای کشورهایمان مسابقه کسب کنیم و یک حادثه اتفاق افتاد، او فکر نمی‌کرد که این تقصیر او باشد، من این کار را کردم و گاهی اتفاق می‌افتد. هیچ عشقی گم نشده است... او بازیکنی است که من دقیقاً به آنچه انجام می‌دهد در بازی تحسین می کنم. او یک الگوی نقش و نماد واقعی است. وقتی او صحبت می کند، کسی است که شما به آن گوش می دهید. در پایان بازی همه چیز خوب و شیرین بود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала