Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

چرا برایت‌وایت در UCL بازی نمی‌تواند؟

© Sputnik / Михаил Сербин /  مراجعه به بانک تصاویر مارتین‌ برایت‌وایت بازیکن بارسلونا Russia World Cup Peru - Denmark
مارتین‌ برایت‌وایت بازیکن بارسلونا Russia World Cup Peru - Denmark - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
مارتین برایت‌وایت خرید جدید بارسلونا است اما او نمی‌تواند برای تیمش در لیگ قهرمانان بازی کند.

به گزارش اسپوتنیک، مارتین برایت‌وایت پس از انتقال در ماه فبروری به بارسلونا، از اولین بازی رویایی لذت برد و در اولین بازی خود مقابل ایبار دو پاس گل داد و تیمش با نتیجه 5-0 به برتری رسید.

مارتین برایتویت - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
رسمی؛ بارسلونا با «مارتین برایتویت» به توافق رسید + عکس

بارسلونا در تاریخ 20 فبروری برایت‌وایت را از لگانس با قیمت 18 میلیون یورو به عنوان جایگزینی عثمان دمبله خریداری کرد که قرار است بعد از عمل جراحی، بقیه فصل را از دست بدهد.

دمبله ستاره ملی پوش فرانسه هنگام مصدومیت از ناحیه همسترینگ در حال بهبودی بود اما تیم او به صورت اضطراری یک مهاجم جدید را خرید، اما آیا برایت‌وایت قادر است در لیگ قهرمانان اروپا رقابت کند زیرا او دقایقی عقد می‌کند؟

برایت‌وایت قادر به بازی در لیگ قهرمانان اروپا نیست، زیرا او پس از پایان مهلت رقابت‌های اروپا برای خرید بازیکنان جدید (3 فبروری) به بارسلونا رسید. به طور معمول باشگاه‌ها مجاز به ثبت نام سه ثبت نام جدید برای مرحله حذفی لیگ قهرمانان هستند، اما برایت‌وایت قادر نخواهد بود رقابت کند، همانطور که پس از مهلت ثبت نام به بارسا آمده است.

بارسلونا پس از بسته شدن پنجره نقل و انتقالات به دلیل معافیتی که از سوی لالیگا و اتحادیه فوتبال اسپانیا (RFEF) با مصدومیت دمبله به آنها رخ داد، اجازه یافت تا ملی پوش دانمارکی را به خدمت بگیرد.

طبق آیین نامه‌ها، هنگامی که یک بازیکن به مدت پنج سال یا بیشتر در کنار هم قرار می‌گیرد، به باشگاه اجازه داده می‌شود یک انتقال اضطراری را خارج از پنجره نقل و انتقالات معمولی انجام دهد.

برایت‌وایت با شش گل بهترین گلزن لگانس بود، مدیر کل لگانس مارتین اورتگا به خبرنگاران گفت: "ما فکر می‌کنیم که یک مقررات ناعادلانه است و از آن بارسلونا سود برده است. کسی که از این کار آسیب دیده، لگانس است."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала