Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ناپولی، ناکام دور حذفی UCL

© Sputnik / Константин Твердовский /  مراجعه به بانک تصاویر ناپولی
ناپولی - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
تیم فوتبال ناپولی هرگز از دور حذفی مقابل تیم‌های اسپانیایی عبور نکرده است.

تیم فوتبال ناپولی ایتالیا که از چند لحظه قبل به مصاف بارسا رفته است، پیش از این برابر تیم‌های اتلتیک بیلبائو، ویارایر و رئال‌مادرید حذف شده است.

امشب بارسا برای دیدار رفت مرحله یک شانزدهم لیگ قهرمانان اروپا در سان پائولو مقابل ناپولی وارد میدان شده است. ایتالیایی‌ها قبلاً نشان داده اند که در ورزشگاه خود می توانند بزرگان اروپا مانند یوونتوس، لیورپول و لاتزیو را شکست دهند.

با این حال، تعادل ایتالیایی‌ها در پلی آف برابر تیم‌های لیگ اسپانیا چیز خوبی نیست. در چهار موقعیتی که با تیم‌های اسپانیایی با آنها روبرو شده اند شکست خورده اند.

جدیدترین بازی مقابل رئال مادرید در فصل 2014/15 بود. در دور شانزدهم لیگ قهرمانان اروپا، ناپولی در برنابئو 3-1 باختند و در خانه نیز با همان نتیجه شکست خوردند.

یکی دیگر از تیم های اسپانیایی که بدون شرکت در بالاترین رقابت‌های اروپا ترک کرد، باشگاه اتلتیک بود. در مرحله مقدماتی قبل از مرحله گروهی، شیرها در سن مامس 3-1 پیروز شدند و تساوی یک بر صفر در سان پائولو برگزار کردند.

سرانجام ، سومین حریف سخت ایتالیایی‌ها ویارئال بود، در این حالت در لیگ اروپا. در فصول 2010/11 و 2015/16 ، زیردریایی زرد موفق شدند ناپولی را در شانزدهم نهایی شکست دهند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала