Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

آرسنال می‌خواهد اوبامیانگ را بفروشد

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر تیم فوتبال آرسنال انگلستان
تیم فوتبال آرسنال انگلستان - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
آرسنال در تابستان امسال می‌خواهد پیرامریك اوبامیانگ را بفروشد، تا اینكه ریسك از دست دادن وی در سال آینده پایان یابد.

به گزارش اسپوتنیک، آرسنال قرار است مذاکرات خود با پیرامریك اوبامیانگ آغاز كند زیرا آنها در این مرحله تصمیم می‌گیرند كه ستاره شان را برای فروش در تابستان آماده فروش كنند.

ستاره ملی پوش گابنی از زمان ورودش در سال 2018، با به ثمر رساندن 60 گل مهمترین بازیکن توپچی‌ها است.

آرسنال در تلاش برای وادار کردن وی به منعقد کردن قرارداد جدید است و تا کنون این بازیکن در حالیکه از سوی اونای‌امری سرخورده شده بود، دوباره احیا شده است.

مهاجم پیشین بوروسیا دورتموند به 12 ماه پایانی قراردادش نزدیک می‌شود و احتمالاً آرسنال در تابستان به جای اینکه ریسک از دست دادن او برای هیچ چیز در سال آینده را به دست بیاورد، به پیشنهادات کاپیتان خود گوش می‌کند.

اوبامیانگ که هرگز نتوانسته است عنوان لیگ یا مدال اروپا را کسب کند، ناامید است تا دوباره کار خود را در لیگ قهرمانان اروپا آغاز نماید.

مسیر صعودی ثروت باشگاه از زمان انتصاب میكل آرتتا باعث افزایش امیدواری شده كه می‌توان او را ترغیب به تعهد به آرسنال كرد. این باشگاه در هر هفته 350 هزار پوند به مسوت اوزیلِ 31 ساله پرداخت می‌کند، حقوق و دستمزدی که همیشه ارزش پول را ثابت نکرده است.

اگر قرار باشد قرارداد جدیدی را امضا کند، اوبامیاگ نزدیک به دستمزد فعلی اوزیل فرمان می دهد، اما این باشگاه نمی‌خواهد با یک تعهد بزرگ مالی دیگر برای بازیکنی که به گرگ و میش‌های حرفه‌ای‌اش نزدیک می‌شود، غمگین شود.

آرسنال همچنین قصد دارد از آرسن ونگر و سانتی کازورلا برای دیدار خداحافظی پیش فصل دیگر استقبال نماید.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала