Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

تیم 23 سال یووه قرنطینه و تمرینات تیم متوقف شد

© AFP 2023 / Alberto PizzoliНападающий ФК "Ювентус" Криштиану Роналду во время матча "Милан-Ювентус" на стадионе Сан-Сиро в Милане
Нападающий ФК Ювентус Криштиану Роналду во время матча Милан-Ювентус на стадионе Сан-Сиро в Милане - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
یوونتوس پس از قرار گرفتن در معرض کروناویروزس، تمامی تمرینات خود را لغو کرد.

به گزارش اسپوتنیک، باشگاه فوتبال یوونتوس به دلیل ترس از کروناویروس، تمام تمرینات تیم را لغو کرده و نیز تمام تیم زیر 23 سال خود را قرنطینه نموده است.

توپ فوتبال - اسپوتنیک افغانستان
جلسه اضطراری سری آ برای مقابله با کرونا

تیم زیر 23 یوونتوس در سری C بازی می‌کند و تصمیم کنونی تورینی‌ها پس از آن گرفته شد که آزمایش‌های کروناویروس سه بازیکن و سرمربی این تیم مثبت اعلام شده در حالیکه به نظر می‌رسد هیچ بازیکن تیم اصلی یوونتوس علائمی در ارتباط با ویروس نداشته اند.

با این حال، تیم جوانان یووه باید حداقل تا 8 مارچ به خودی خود را قرنطینه کنند، زیرا فوربس اعلام کرد که ممنوعیت تمرین شامل کریستیانورونالدو و هم تیمی‌های وی می‌شود.

آنها هنوز قرار نیست پس از به تعویق افتادن بازی‌های سری آ بانوی پیر با اینتر میلان، تاریخ بازگشت را به تمرین برگردانند.

قهرمان سری آ بیانیه‌ای را منتشر کرده که در آن آمده: "اوضاع بسیار جدی گرفته می‌شود و کادر پزشکی به همه بازیکنان گفته که شستن دست‌ها و استفاده از ژل‌های دست را ادامه دهند. هیچ کس آزمایش مثبت نداشته اما با توجه به اینکه بازی اینتر به دلیل نگرانی‌های سلامتی به تعویق افتاده، هیچ چیزی در نظر گرفته نمی‌شود. برخی از بازیکنان شاغل در بازی زیر 23 سال با رونالدو و تیم اول، میانه هفته را تمرین کردند اما اکنون دیگر برای چند هفته دیگر این اتفاق نخواهد افتاد."

در این بیانیه‌ همچنان ذکر شده: "در حال حاضر افراد آلوده چهار، سه بازیکن و یک مقام تیم هستند. اولین بازیکن جوانی است که روز شنبه گذشته، هنگامی که تیم به الساندریا برای انجام یک بازی قهرمانی رفته بود، افزایش ناچیزی در دما و سردرد را تجربه کرده است. بازیکن دوم در خانه خود در انزوا قرار دارد، در حالی که هیچ علائمی را نشان نمی‌دهد، همچنین بازیکن سوم که کمی تب دار است. چهارمین نفری که از نظر سوآب مثبت ارزیابی شده، یک مقام مسئول باشگاه است که امروز صبح، پس از گذراندن شب در حالت تب و تاب، با آمبولانس به بیمارستان در سینا منتقل شد. در حال حاضر همه بازیکنان، کادر فنی و مدیران حاضر در سفر آخر هفته گذشته در یک قرنطینه 15 روزه هستند."

مدیرعامل اینتر میلان حتی از این می‌ترسد که اگر این کشور نتواند شیوع آن را مهار کند، فصل فعلی سری آ فوراٌ متوقف شود.

ایتالیا بیش از 1000 مورد از بیماری کروناویروس را به ثبت رسانده و به سرعت به یکی از آلوده‌ترین کشورهای جهان تبدیل شده است.

فصل سری آ تا 24 ماه می ادامه می‌یابد و یورو 2020 قرار است در تاریخ 12 جون آغاز شود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала