Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

لیورپول حذف شد اما کلوپ نگران نیست

© Sputnik / Михаил Киреев /  مراجعه به بانک تصاویر یورگن کلوپ Футбол. Суперкубок УЕФА. Матч ФК "Ливерпуль" - ФК "Челси"
یورگن کلوپ  Футбол. Суперкубок УЕФА. Матч ФК Ливерпуль - ФК Челси - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
یورگن کلوپ سرمربی لیورپول می‌گوید که پس از شکست برابر چلسی و حذف شدن از جام حذفی، او همچنان نگران نیست.

به گزارش اسپوتنیک، یورگن کلوپ سرمربی لیورپول می‌گوید بعد از شکست 2-0 به چلسی در دور پنجم جام حذفی، هیچ نگرانی عمده‌ای در مورد فُرم تیمش ندارد.

این دومین شکست پشت‌سرهم سرخ‌ها بعد از باخت 3-0 روز شنبه مقابل واتفورد بود که روند شکست ناپذیری این تیم در عدد 44 به پایان رسید.

این همچنین سومین شکست آنها در چهار بازی اخیر بود که ابتدا در لیگ قهرمانان اروپا 1-0 به اتلتیکو باختند، سپس برابر واتفورد 3-0 شکست خوردند و در نهایت دیشب 2-0 هم نتیجه را به چلسی واگذار نموند.

قبل از شکست برابر اتلتی در اولین دیدار از آخرین تساوی شانزدهم، تیم کلوپ در 42 بازی در تمام رقابت‌ها تنها دو بار شکسته خورده بود.

آنها باید فُرم خود را به سرعت تغییر دهند وگرنه آینده لیگ قهرمانان اروپا ممکن است به خطر بیفتد. دیدار دوم برابر اتلتیکو چهارشنبه آینده در آنفیلد برگزار می‌شود.

کلوپ پس از شکست روز سه شنبه اظهار داشت که دفاع لیورپول اخیراً نقاط ضعف خود را نشان داده اما او اظهار داشت که بیش از حد در مورد فُرم تیمش نگران نیست، به خصوص با توجه به اینکه عملکرد چلسی با وجود 7 تغییر، تیم او در مقابل واتفورد بهتر از این بود.

او گفت: "این کار خیلی طولانی پیش رفت زیرا ما فوق العاده دفاع کردیم. به طور طبیعی شما شانس زیادی را در مقابل ما نمی‌گیرید اما ما باید در چهار بازی گذشته بپذیریم کاملاً خیلی زیاد از موقعیت‌های کاملاً متفاوت داشتیم. من نگران نیستم. ما همیشه این شانس را داریم که آن را پس بگیریم، من نگران انگیزه نیستم، این فوتبال است.

کلوپ در ادامه اضافه کرد: "ما هرگز فکر نمی‌کردیم که این یک فصل آسان باشد، یک دوره آسان، یک بازی آسان امشب، هیچ چیز. همیشه دشوار بود. امشب به اندازه کافی خوب نبودیم و این چیزی است که ما باید بپذیریم. عملکرد امشب با واتفورد کاملاً متفاوت بود. برابر واتفورد واقعاً بد بودیم، امشب بد نبود. بازی فوق العاده جدی، ما هفت تغییر ایجاد کردیم و می‌دانستیم که شدید خواهد بود، به همین دلیل ما تغییرات را انجام دادیم. شما نیاز به شتاب مداوم دارید، به همین دلیل فکر می‌کردیم که باید تغییرات را اعمال کنیم. عملکرد امشب، من نگران آن نیستم."

ویلیان بعد از گذشت 13 دقیقه از بازی در استمفورد بریج گلزنی کرد و در ادامه نیز راس بارکلی حضور چلسی را در بین هشت تیم بعدی تضمین کرد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала