Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رئال حتی در مدیریت به فکر جوان‌گرایی‌ست

© Sputnik / Антон Денисов /  مراجعه به بانک تصاویر ورزشگاه سانتیاگو برنابئو
ورزشگاه سانتیاگو برنابئو - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رئال‌مادرید جوان‌ترین مدیرارشد فوتبالی را به خدمت گرفته تا از او در راستای پیشرفت این باشگاه استفاده نماید.

به گزارش اسپوتنیک، با جوانترین مدیر ارشد فوتبال "هداوی" که با رئال‌‌مادرید قرارداد کرده است آشنا شوید.

رئال‌مادرید بعد از اینکه وی مسئولیت باشگاه ولزی "کیرویز اف‌سی" را بر عهده گرفت، مربی 18 ساله‌ای را به عنوان جوانترین مدیر ارشد فوتبال جهان لقب داد.

"جردن هداوی" مرحله به مرحله دانشجوی دانشگاه لیورپول هاپ است، اما شبانه او دو برابر سن خود را به عنوان رئیس "کیرویز اف‌سی" یک باشگاه ولزی با سابقه بیش از 100 سال مدیریت می‌کن9د.

شاید حتی فراتر از تصور باشد، وی در طول تابستان به عنوان 'مربی کلینیک' برای 13 بار برنده جام اروپا / قهرمان لیگ قهرمانان اروپا رئال‌مادرید فعالیت خواهد کرد.

اگرچه او هنوز نوجوان است، اما جردن برای بدست آوردن نشان مربیگری "B" در یوفا تلاش کرده است.

جردن با بیان اینکه مسئولیت مردان بسیار مسن‌تر از او چیست، توضیح داد: "با وجود سن، همیشه در مورد کسب احترام به بچه‌ها احساس اطمینان می‌کردم. من به آنها گفتم، اگر شما اینجا را نمی‌خواهید فقط به من‌بگویید ".

وی در ادامه افزود: "ما صاحب‌نظران بزرگی هستیم که قدیمی‌ترین آنها 36 ساله است. اما بچه‌های بزرگتر را نزدیک خود نگه می‌دارم در حالی که جوانترها بیشتر در اختیار دستگاه‌های خود هستند. آیا آنها به من گافر می‌گویند؟ بله، آنها این کار را انجام می دهند و هنوز هم بسیار عجیب است!"

جردن در آرزو بود که حرفه‌ای در فوتبال بازی کند، اما مانند بسیاری از ما به او گفته شده است که او در سن 16 سالگی این کار را انجام نمی‌دهد. از آن زمان، وی وقت خود را به مربیگری اختصاص داده است.

این جوان که در جنوری 18 ساله شد، فصل را به عنوان سرمربی تیم لیگ پنج شمال شرقی ولز در کنار "اتان‌جونز" آغاز کرده بود. در دسامبر گذشته، جونز در حالی که هداوی دستیار شد، به عنوان مقام مدیر تعیین شد.

با این حال، جونز بیمار شد و او اکنون در حال استراحت اجباری از فوتبال است، به این معنی که نوجوان هداوی سرمربی جدید تیم اول است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала