Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

اودگارد مُقلِد مسی

© Sputnik / Владимир Песня /  مراجعه به بانک تصاویر توپ فوتبال Spain Soccer Europa League Espanyol - CSKA
توپ فوتبال Spain Soccer Europa League Espanyol - CSKA - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
مادرید احساس می‌کند که مارتین‌اودگارد در جوانی از مسی تقلید کرده است.

به گزارش اسپوتنیک، کنت کارلسن فوتبالیست سابق و نماینده ناروی به کادناسر گفت: مارتین اودگارد می توانست قبل از پیوستن به رئال‌مادرید، به بارسلونا بپیوندد.

بازیکنی که اکنون به صورت قرضی در رئال‌سوسیداد بازی می‌کند.

در اواخر سال 2014 بود که بارسا از اودگارد دعوت کرد تا به اکادمی این باشگاه بپیوندد.

کارلسن گفت: "بارسا ما را دعوت کرد و ما از لاماسیا و همه امکانات بازدید کردیم. ما با زوبیزارتا در حال صحبت بودیم و او ما را دعوت كرد تا در یك شب بسیار ویژه، بازی بارسا - آژاكس را تماشا كنیم."

او افزود: "بارسا یک باشگاه عالی است اما مارتین و پدرش برای تصمیم گیری به بسیاری از موارد نگاه می‌کردند و در پایان آنها به باشگاه‌های دیگر رفتند و دیگری را انتخاب کردند."

تحریم فیفا همچنین به شانس آنها برای گرفتن اودگارد آسیب رساند. کارلسن اضافه کرد: "این بازیکن مجبور بود یک سال دیگر در ناروی بماند زیرا بارسلونا نمی‌توانست در 2015 بازیکن بخرد و آنها در این مورد مطمئن نبودند. مارتین در جوانی مسی را مورد مطالعه قرار داد، او سعی کرد از حرکات، پاس‌ها و دید خود تقلید کند. مسی بهترین بازیکن جهان است و هیچ کس در سیاره زمین مانند او وجود ندارد، اما وقتی بازی اودگارد را می بینید می‌توانید چیزهایی را از آن یاد بگیرید. پردازش و مطالعه کنید که او در زمان کوچک بودن انجام داد."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала