Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

جیووانی: "ایالات متحده خانه من است"

© Sputnik / Владимир Песня /  مراجعه به بانک تصاویر توپ فوتبال Spain Soccer Europa League Espanyol - CSKA
توپ فوتبال Spain Soccer Europa League Espanyol - CSKA - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
جیووانی ری بازیکن با استعداد دورتموند می‌گوید که او فقط برای آمریکا بازی خواهد کرد.

به گزارش اسپوتنیک، گزارش‌هایی از فراخوان انگلستان برای جیووانی رینا نشر شده است اما این هافبک بوروسیا دورتموند می‌گوید که تنها برای ایالات متحده بازی خواهد کرد.

View this post on Instagram

This is for everyone who thinks I’m still “rusty” 🤷🏻‍♂️

A post shared by Gio Reyna (@gioareyna) on

رینا فرزند کلودیو هافبک سابق رنجرز و منچسترسیتی و بازیکن سابق USWNT دانیل اگان، واجد شرایط بازی برای انگلستان کشور محل تولد شان و ایالات متحده جایی که بزرگ شده‌اند و همچنین آرژانتین و پرتگال به دلیل پدربزرگ و مادربزرگ شان هستند اما هافبک تهاجمی متولد دورهام از زمان موفقیت دورتموند در این فصل تحت تأثیر قرار گرفته و در این فصل 9 بازی برای تیم لوسیان‌فاوره انجام داده است.

ماه گذشته رینا تاریخ ساز شد که در جام حذفی مقابل وردربرمن گل زد، او در ادامه گل‌ پیروزی مقابل پاری‌سنت‌ژرمن در لیگ قهرمانان اروپا را به ارلینگ هالند پاس کرد.

عملکرد درخشان وی گمانه زنی‌ها را برانگیخته که انگلستان می‌تواند تلاش کند او را برای بازی در ترکیب سه شیرها متقاعد کند، اما "گرگ برهالتر" سرمربی ایالات متحده در ماه گذشته گفت که این ستاره 17 ساله برای بازی‌های مارچ مقابل هالند و ولز در این تیم قرار می‌گیرد. او همچنین انتظار می‌رود تیم ملی را برای بازی‌های المپیک 2020 در توکیو انتخاب کند.

از این نوجوان که در سنین زیر 15 سال، 16 و 17 سال برای ایالات متحده بازی کرده پرسیده شد که آیا او می‌تواند برای بازی در کشور دیگری فکر کند، اما وی تأیید کرد که قلبش را برای نمایندگی از ایالات‌متحده آمریکا تنظیم کرده است و از چشم انداز هیجان زده است.

وی به "روهرناچریشتن" گفت: "این برای من بسیار واضح است، من فقط می‌خواهم برای تیم ملی ایالات متحده بازی کنم. این خانه من است. شاید این اولین بازی من باشد. در هر صورت، من آماده هستم."

برایان مکبرید مدیر کل ایالات متحده در این هفته از این جوان به شدت تمجید کرد و به سایت رسمی بوندس‌لیگا گفت که از دیدن این بازیکن هیجان زده است.

وی گفت: "شما 17 ساله هستید و می‌توانید از تیم‌های ملی جوانان به زیر23 سال یک تیم بوندس لیگا پرش کنید و اکنون در لیگ قهرمانان اروپا حضور دارید و تغییر می‌کنید."

او در ادامه افزود: "فاكتور رشد او از نظر ظاهری بیشتر است، بنابراین من فکر می‌كنم بیشتر مردم فکر می‌کردند. اگر به بازیکنانی مثل جیو نگاه می‌کنید، مطمئناً شجره نامه او با پدرش است، می‌دانید که او ذهنیت دارد. این واقعیت که اکنون او آن را با سمت فنی نشان می‌دهد، ما واقعاً برای او خوشحال هستیم. ما از دیدن او با آمریکا هیجان زده هستیم، اما همچنین بسیار هیجان زده می‌شویم تا ببینیم چه چیزی برای او پیش رو است."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала