Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

فاتی فراموش می‌شود؟

© REUTERS / ALBERT GEAمسی و فاتی - بارسلونا
مسی و فاتی - بارسلونا - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
آنسو فاتی از روی کار آمدن کیکه‌ستین تا کنون بیشترین نیمکت نشین بوده، آیا او فراموش شده است؟

به گزارش اسپوتنیک، در این روزها نام آنسو فاتی نه در تیم اول و نه در بارسا ب دیده می‌شود‌، آیا او روی نیمکت فراموش نمی‌شود؟

کیکه ستین سرمربی بارسا - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
فاتی، انتخاب اول ستین در خط حمله+عکس

این بازیکن آینده‌دار و جوان وقت زیادی را روی نیمکت تیم اول و در سکو‌های ورزشگاه یوهان‌کرایف می‌گذارد تا هم تیمی‌های سابق خود را از جایی که باید باشد در زمین تماشا کند. کیکه‌ستین در بدو ورود وعده‌های زیادی داد اما واقعیت پیدا نکرد زیرا فاتی به تدریج کنار گذاشته شد و ورود مارتین بریتوایت حضور وی را سخت‌تر می‌کند.

پس چرا او به تیم B برنگشته است؟

در سن 17 سالگی منطقی که باید انجام داد این است که اگر دقایقی نگذاشت او برای بارسا ب بازی کند، هم تیمی‌های وی ریکی پویگ، کلادو و رونالد آراخو که برخی اوقات در تیم اول نیز حضور دارند، بین تیم‌ها رد و بدل می‌شوند.

آنسو چند دقیقه به عنوان بازیکن تعویضی مقابل رئال سوسیداد بازی کرد و یک گل برای آلبا تنظیم نمود، اما او به دلیل آفساید منتفی شد. وی در چهار بازی گذشته 17 دقیقه حضور داشته است. کمتر برای پسری که باید بازی کند، فارغ از سطح. شاید به این دلیل باشد که کارکنان نگران این هستند که او ممکن است با تیم B صدمه ببیند که او را در کمک به تیم اول متوقف خواهد شد. اما وضعیت آنسو سزاوار فکر بیشتر در طولانی مدت در مورد آینده او است.

این بازیکن زیر نظر والورده در 10 بازی لیگ، سه بازی لیگ قهرمانان اروپا و یک بازی سوپر جام اسپانیا بازی نمود. او 590 دقیقه زیر نظر ستین، شش بازی لیگ، سه بازی در کوپا و یک بازی در لیگ قهرمانان انجام داده است. اما مشکل این است که در بازی‌های اخیر او کنار گذاشته شده، در حالی که بریتوایت در مقابل رئال سوسیداد بازی کرد و حتی مصدومیت لوئیز سوارز به فاتی زمان بیشتری نداده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала