Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

لیورپول 2 اتلتی 3؛ آتش‌بازی مردان سمیئونه در آنفیلد

© REUTERS / Susana VeraИгрок "Атлетико Мадрид" Сауль Ньигес празднует победу после окончания матча с "Ливерпулем" в Мадриде
Игрок Атлетико Мадрид Сауль Ньигес празднует победу после окончания матча с Ливерпулем в Мадриде - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
تیم فوتبال اتلتیکومادرید در ورزشگاه خانگی تیم لیورپول (آنفیلد) توانست جواز حضورش به دور بعد را کسب نماید.

به گزارش اسپوتنیک، دو تیم فوتبال اتلتیکومادرید و لیورپول امشب در ورزشگاه آنفیلد بازی برگشتی شان از دور شانزدهم لیگ قهرمانان اروپا را برگزار کردند که در نهایت این بازی با حساب مجموعی 4-2 به نفع نماینده اسپانیا خاتمه یافت.

شاگردان ال‌چولو در این بازی با آنکه ابتدا تحت تاثیر بازی حریف قرار گرفتند اما کم نیاوردند و برای سه بار دروازه‌ میزبان شان را باز کردند.

ابتدا لیورپول با گل‌های واینالدوم در دقیقه 43 و فرمینو در دقیقه 94 پیش افتاد اما مارکوس‌یورنته دوبار در دقایق 97 و 105+1 گل‌زنی کرد و همه آروزهای لیورپول را به باد فنا داد. این پایان کار نبود تا اینکه موراتا از راه رسید و در دقیقه 120+1 روی پاس فرار هم‌تیمی‌اش در فرصت تک به تک با دروازه‌بان قرار گرفت و با پای چپ سومین گل اتلتی را ثبت کرد تا حساب کار مجموعا 4-2 شود و با آن تیم سخت‌کوش و شایسته اتلتیکومادرید با اقتدار به دور بعد صعود کند و در سوی مقابل حذف زودهنگام مدافع عنوان قهرمانی را شاهد باشیم.

گفتنی است که تا کنون تیم‌های آتالانتا، آربی‌لایپزیگ، پاری‌سنت‌ژرمن و اتلتیکومادرید به دور بعد مسابقات لیگ قهرمانان صعود کرده‌اند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала