Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ترشتگن تمدید نمی‌کند، چه کسی جاگزین دروازه‌بان آلمانی خواهد شد؟

© Sputnik / Владимир Астапкович /  مراجعه به بانک تصاویر تراشتگن
تراشتگن - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
تا هنوز قرارداد مارک‌آندره ترشتگن دروازه‌بان بارسلونا تمدید نشده و شایعات مبنی بر جاگزین به جای او مطرح شده است.

به گزارش اسپوتنیک، مار‌ک‌آندره ترشتگن دروازه‌بان بارسلونا با این تیم تمدید نکرده است.
قرارداد فعلی دروازه‌بان آلمانی در تاریخ 30 جون 2022 به پایان می‌رسد، بنابراین لیستی از گزینه‌های جایگزین توسط بلوگرانا تهیه شده است.
در حال حاضر ترشتگن مایل به مذاکره در مورد تمدید قرارداد نیست، اگرچه مدت زمان باقی مانده در توافق فعلی وی بدان معنی است که این موضوع یک مسئله مهم می‌باشد، خصوصاً در مورد قرارداد لیونل‌مسی که تنها یک سال فرصت دارد.
خبرهای زیادی در باشگاه مطرح است که برخی‌ها باور دارند، ترشتگن نمی‌تواند تمدید قرارداد را بپذیرد و اینکه این باشگاه ممکن است مجبور شود برای بازپرداخت هزینه‌ای نسبت به ارزش بازار خود مجبور به فروش وی در تابستان سال 2020 شود.
در صورت چنین سناریویی چه دروازه‌بان‌هایی هستند که می‌توان تصور کرد به بارسلونا ملحق شوند؟

یان اوبلاک - مورد نظر همه
دروازه‌بان اسلوونیایی در حالی که برای اتلتیکو مادرید بازی می‌کند به بهترین دروازه‌بان جهان تبدیل شده است. وی بند خرید 120 میلیون یورویی دارد و تا سال 2023 تحت عقد قرارداد می‌باشد. در 27 سالگی هیچ کس به کیفیت او شک نمی‌کند اما باید دید که اگر او به اندازه کافی خوب باشد برای بارسلونا قابل توجه خواهد بود.

دیوید دخه آ - در لیگ برتر ثابت کرد
این دروازه‌بان اسپانیایی همیشه در یک انتقال بزرگ ظاهر شده اما به نظر می‌رسد همیشه در کنار منچستر یونایتد است. در سن 29 سالگی او هنوز سالهای زیادی را در مقابل خود دارد و فرض بر این است که او خوشحال خواهد شد به اسپانیا برگردد.

کپا -گزینه‌ای واقع بینانه‌تر
فرانك لمپارد و چلسی از عملکرد كپا بی تأثیر مانده‌اند. حرفه او با آبی‌ها یک رولچراستر بوده، اما در 25 سالگی آینده روشنی دارد. او اسپانیایی است و لیگ را می‌شناسد، در حالی که می‌تواند گزینه مناسب‌تری برای بارسلونا نشان دهد.

جیان‌لوئیجی دونالورنا - دروازه‌بان آینده‌دار
به نظر می‌رسد که بازیکن ملی پوش ایتالیایی سالهاست در آنجا خواهد ماند اما واقعیت این است که او کار خود را در سن جوانی در آث میلان آغاز کرد. فقط در سن 21 سالگی کمتر کسی تجربه‌ای را که دارد تجربه می‌کند و او فقط می‌تواند پیشرفت کند.

مانوئل نویر - یک فوتبالیست عالی
ستاره کهنه کار بایرن‌مونیخ مدتها است که با پاهای خود متخصص است اگرچه قرار است 34 ساله شود. او سالها به عنوان بهترین در جهان شناخته می‌شد اما قرارداد وی در بایرن قرار است در سال 2021 منقضی شود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала