Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رسمی: جام جهانی باشگاه‌ها 2021 به تعویق افتاد

© Sputnik / Александр Кряжев /  مراجعه به بانک تصاویر جیانی اینفانتینو رییس فیفا Russia Eastern Economic Forum
جیانی اینفانتینو رییس فیفا Russia Eastern Economic Forum - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
بالاترین نهاد فوتبال "فیفا" جام جهانی جدید باشگاهی 2021 در چین را به تعویق انداخت.

به گزارش اسپوتنیک، جیانی اینفانتینو رئیس فیفا با انتشار بیانیه‌ی کتبی اظهار داشت که ضمن تلاش برای جابجایی جام کنفدراسیون‌های فیفا و جام جهانی باشگاه فیفا که در ابتدا برای تابستان آینده برنامه ریزی شده بودند، پذیرش تعویق قهرمانی اروپا و کوپا آمریکا را برای تابستان آینده توصیه می‌کنم.

این پیشنهادات "با هدف یافتن راه حل‌های متعادل برای منافع فوتبال" توسط وی در تماس ویدیویی به شورا ارائه می‌شود.

اینفانتینو گفت: "جهان با یک چالش بی‌سابقه‌ی بهداشتی روبرو است و به وضوح یک واکنش جهانی و جمعی لازم است. "همکاری، احترام متقابل و تفاهم باید اصولِ هدفی باشد که همه تصمیم گیرندگان باید در این لحظه مهم در ذهن داشته باشند."

اینفانتینو اضافه می‌کند: تصمیم دیگری در روز بعد گرفته می‌شود، "هنگامی که وضوح بیشتری در مورد اوضاع وجود داشته باشد"، چه موقع برای بازی در جام جهانی باشگاه فیفا، چه بعداً در سال 2021، در سال 2022 یا در سال 2023."

قرار بود رقابت‌های جام جهانی باشگاه‌های فیفا در قالب جدید و گسترده از اواسط جون و آغاز جولای در تابستان آینده برگزار شود و 24 تیم از شش کنفدراسیون در آن شرکت کنند.

رییس فیفا می‌افزاید: همچنین برای تعویق آن رقابت‌ها با فدراسیون فوتبال چین و دولت چین گفتگو دارد که شامل برنده لیگ قهرمانان کنکاکاف نیز می‌شود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала