Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

برندگان و بازندگان من‌یونایتد در یورو 2020 را بشناسید

© Dave Thompsonمنچستریونایتد
منچستریونایتد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
در حالی‌که برخی بازیکنان من‌یونایتد با مصدومیت دست و پنجه نرم می‌کنند اما ما به چهره‌های بازنده و برنده در یورو 2020 صحبت می‌پردازیم.

به گزارش اسپوتنیک، دنیای فوتبال هنوز هم با همه گیر شدن کرونویروس در جریان است ، زیرا ارگانهای پیشرو دولت در این هفته با هم ملاقات می کنند تا مشخص شود اتفاقات بعدی چه خواهد بود.

ورزش در میان موضوعات دنیای واقعی که اولویت دارند بسیار ناچیز شده اما قرار است وقایع در حال حاضر تأثیر گسترده‌ای در فوتبال داشته باشد و ثروت خود را در منچستر یونایتد به وجود آورد.

تصمیمات این هفته برای سال‌های بعد چهره صنعت را تحت تأثیر قرار می‌دهد و برای تعدادی از بازیکنان یونایتد با تصمیم‌گیری‌های درست و اساسی می‌توانند میراث حرفه‌ای خود را دیکته کند.

با به تعویق افتادن مسابقات قهرمانی اروپا تا تابستان سال 2021، انتظار می‌رود که فوتبال در نهایت بازگردد و فوتبال برای تیم‌های درجه یک کیسه مختلط ایجاد کند.

برخی از آنها سال دیگر برای پیدا کردن تناسب اندام تقویت می‌شوند، در حالی که برخی دیگر با توجه به فُرم اخیرشان، فرصت از دست رفته را خراب می‌کنند. ما نگاهی به بزرگترین برندگان و بازندگان یورو 2021 می‌اندازیم.

View this post on Instagram

March 6th 2019 What a night ❤️

A post shared by Marcus Rashford (@marcusrashford) on

مارکوس راشفورد - برنده

راشفورد قبل از آسیب دیدن به شکل زندگی خود بوده و شک و تردیدهای جدی در مورد بهبودی وی وجود دارد یا خیر، آیا او به اندازه کافی مناسب برای رقابت این تابستان بوده است یا خیر.

با آماده شدن یک سال دیگر، باید تأخیر را به عنوان فایده‌ای برای وی و امیدهای گرت‌ساوتگیت برای موفقیت به طور کلی تلقی کرد.

پل پوگبا - برنده

پوگبا مشابه راشفورد در این فصل به دلیل مصدومیت از میادین به دور مانده و قبل از برگزاری مسابقات بین المللی بزرگ، به شدت نیاز به اجرای بازی‌ها داشته است.

هنوز فُرصتی وجود دارد که او بتواند در مسابقات قهرمانی اروپا بازیکن یونایتد نباشد اما 12 ماه اضافی برای پیدا کردن بهترین فُرم خود فقط می‌تواند یک چیز خوب برای قهرمان جهان (فرانسه) باشد.

View this post on Instagram

Good 3 points today, fans were unbelievable 🔥 that goal was for you @hasrobson 🤍

A post shared by Mason Greenwood (@masongreenwood) on

میسون گرین وود - برنده

پس از یک فصل فوق العاده، تابستان امسال فراخوان برای گرین وود وجود داشت، اما حتی قبل از این همه‌گیری کروناویروس، بعید به نظر می‌رسید که او می‌تواند تیم نهایی را تشکیل بدهد.

اگر این نوجوان بتواند فرم خود را در طول باقی مانده این فصل و بعد از آن حفظ کند، او فقط پرونده خود را تقویت می‌کند تا در تیم ارشد انگلستان قرار بگیرد.

آرون وان بیساکا - برنده

در این رقابت‌ها هرگز دفاع راست انگلستان چندان جدی نبوده و وان بیساکا در حال حاضر از نظر برخی از هم تیمی‌هایش در رده بندی پایین قرار دارد. یک سال دیگر احترام به توانایی‌های او در یونایتد به پرونده وی برای ورود کمک می‌کند و اگر بتواند با پیشرفت حمله خود ادامه دهد، ساوتگیت دلیلی برای انتخاب کامل بازی نخواهد داشت.

View this post on Instagram

On to the next round 💪🏼 @manchesterunited

A post shared by Luke Shaw (@lukeshaw23) on

لوک شاو - بازنده

در طرف دیگر سکه لوک شاو است. رقابت در دفاع چپ به همان اندازه شدید است، اما برای او اعتباری است که وی خود را به عنوان بهترین کشور در نظر گرفته است.

همه کاره بودن او برای بازی در نقش دفاعی مرکزی باید او را با اعتماد به نفس بیشتری پیش از تابستان آینده پر کند، اما حفظ فُرم فوق العاده‌اش برای او کم خواهد بود.

View this post on Instagram

#stayfocused @daniel_james97 😀

A post shared by Nemanja Matic (@nemanjamatic) on

نمانیا ماتیچ - بازنده

صلاحیت صربستان برای مسابقات نهایی تضمین نمی‌شود اما آنها در شکل فعلی او شانس بسیار خوبی با ماتیچ داشتند.

این بازیکن 31 ساله در هفته جاری به درستی با تمدید قرارداد در یونایتد پاداش یافت و در قالب حرفه اولدترافورد ماند.

این تابستان می‌توانست زمان مناسبی برای حضور در مسابقات نهایی ملی خود باشد، اما اکنون او با همان چالشی که شاو برای حفظ قوام دارد، روبرو است.

View this post on Instagram

A post shared by Dylan Levitt (@dylanlevitt63) on

دیلان لویت - مخلوط

لویت ممکن است در تیم ارشد یونایتد عادی نباشد اما او یکی از بازیکنان تیم ملی ولز تحت نظر رایان گیگز است.

این نوجوان بهترین سال از افسانه یونایتد را در ترکیب تیم‌ها قرار داده و در تابستان امسال به دلیل مصدومیت "جو آلن" شانس خوبی برای حضور در این مسابقات 23 نفره از مسابقات خواهد داشت.

با این حال، یک قرارداد موفقیت‌آمیز قرضی در فصل بعد می‌تواند پرونده او را حتی بیشتر تقویت کند و می‌تواند او را در موقعیت بهتری قرار دهد تا دقایقی را نسبت به سال گذشته به دست آورد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала