Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

فوری؛ لیگ برتر تا 30 اپریل به تعویق افتاد

© Sputnik / Виталий Белоусов /  مراجعه به بانک تصاویر جام لیگ برتر انگلستان gБолельщики сборной Англии в Марселе
جام لیگ برتر انگلستان  gБолельщики сборной Англии в Марселе - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
فدراسیون فوتبال انگلستان اعلام کرده که لیگ برتر تا اوایل پنجشنبه 30 اپریل تعلیق می‌شود.

به گزارش اسپوتنیک، فدراسیون فوتبال انگلستان با انتشار خبرنامه‌ای اعلام کرده که بازی‌های لیگ برتری تا 30 اپریل سال جاری میلادی به تعویق می‌افتد.

در این بیانیه‌ آمده، بازی‌های لیگ برتر، ای‌اف‌ال، بازی‌های حرفه‌ای زنان، به همراه پی‌اف‌آ و ال‌ام آ تا 30 اپریل به خاطر کوئید19 به تعویق می‌افتد.

فدراسیون فوتبال انگلستان بر تعهد خود برای یافتن راه حل جهت از سرگیری فصل فوتبال 2019-20 و اطمینان از تمام مسابقات لیگ باشگاه‌های داخلی و اروپا و جام حذفی تأکیده نموده و می‌گوید که به محض امنیت، انجام رقابت‌ها امکان پذیر خواهد بود.

فدراسیون فوتبال انگلستان در این بیانه آورده است: ما به طور جمعی از یوفا در تعویق یورو 2020 برای ایجاد فضا در تقویم حمایت کرده‌ایم تا اطمینان حاصل کنیم که مسابقات لیگ باشگاه داخلی و اروپا و مسابقات جام حذفی فُرصت بیشتری برای بازی پیدا کنند و با این کار صداقت هر رقابت را حفظ می‌کنند. قوانین و مقررات FA اعلام می‌کند که "این فصل باید حداکثر بعد از 1 جون پایان یابد و هر مسابقه باید در محدوده تعیین شده توسط FA، در طول فصل بازی خود را تعیین کند. با این حال، هیئت ما توافق کرده که این حد در رابطه با فوتبال حرفه‌ای، به طور نامحدود برای فصل 2019-20 تمدید شود. علاوه بر این ما به طور مشترک توافق کرده‌ایم که بازی حرفه‌ای در انگلستان بیشتر تا اوایل پنجشنبه 30 اپریل موکول شود.

در ادامه این بیانیه آمده، پیشرفت کوئید 19 ناشناخته است و می‌توانیم به همه اطمینان خاطر دهیم که سلامت و رفاه بازیکنان، کارمندان و هواداران اولویت ما است. ما همچنان توصیه‌های دولت را دنبال خواهیم کرد و به صورت مشترک همکاری خواهیم کرد تا اوضاع را تحت بررسی قرار دهیم و تمام گزینه‌ها را در دسترس قرار دهیم تا راه‌هایی برای از سرگیری فصل فراهم شود. همه ما می‌خواهیم دوباره تأکید کنیم که افکار ما با همه تحت تأثیر کوئید 19 قرار دارد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала