Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بازیکنان گلادباخ به کارمندان باشگاه معاش می‌دهند

© Sputnik / Виталий Тимкив /  مراجعه به بانک تصاویر بورسیا مونشن گلادباخ
بورسیا مونشن گلادباخ - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
بازیکنان باشگاه مونشن‌گلادباخ تصمیم دارند که برای کمک به کارمندان خود، دستمزد خود را بدهند.

به گزارش اسپوتنیک، ماکس ابرل فاش کرده که بازیکنان بورسیامونشن‌گلادباخ پیشنهادات سخاوت‌مندانه را ترتیب داده اند که با آن به خاطر مقابله با همه‌گیر شدن کروناویروس به کارمندان این باشگاه کمک نمایند.

بوندس‌لیگا مانند اکثر لیگ‌های سراسر جهان به دلیل شیوع کروناویروس به حالت تعلیق در آمده است.

تاریخ از سرگیری مسابقات از 2 اپریل در بهترین حالت خوش بینانه به نظر می‌رسد و چندین تیم برای مقابله با مسائل مربوط به جریان پول با مشکل مواجه می‌شوند و جریان درآمد حاصل از مسابقات خانگی و حمایت مالی بالقوه از دست می‌رود.

در تلاش برای اطمینان از اینکه باشگاه می‌تواند همچنان به پرداخت کارمندان خود ادامه دهد، بازیکنان گلادباخ یک پیشنهاد سخاوتمندانه را مطرح کرده‌اند.

ماکس ابر مدیر ورزشی گلادباخ در مصاحبه با وب سایت رسمی باشگاه گفته: "من مجبور نیستم چیزهای زیادی را برای بازیکنان توضیح دهم. بازیکنان می‌دانند چه اتفاقی می‌افتد. این کار آنها است، آنها خودشان را از قبل مطلع کرده‌اند و در مورد آن فکر کرده‌اند. این تیم پیشنهاد داده است اگر بتواند به این باشگاه و کارمندانش کمک کند، دستمزد خود را از دست ندهیم."

ماکس در پاسخ به این سؤال كه آیا این پیشنهادی بود كه باشگاه قصد پاسخ به آن را داشت، گفت: "بله. من به پسران بسیار افتخار می‌كنم. این یک سیگنال واضح است: ما در زمان‌های خوب و بد برای بوروسیا ایستاده‌ایم. آنها می‌خواهند چیزی را به بوروسیا بدهند و بنابراین به همه هوادارانی که از ما حمایت می کنند. کادر مربیگری دقیقاً مانند مدیران و مدیران ما وارد شدند."

گلادباخ در بوندسلیگا چهارم است و شش امتیاز از صدرنشینی بایرن مونیخ برخوردار است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала