Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

من‌یونایتد با 50 میلیون به دنبال اوبامیانگ

© Sputnik / Владимир Песня /  مراجعه به بانک تصاویر اولدترافورد
اولدترافورد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
منچستریونایتد با پیشنهاد "50 میلیون پوندی" برای اوبامیانگ و آرسنال آماده می‌شود.

به گزارش اسپوتنیک، منچستریونایتد در حال آماده سازی رقم 50 میلیون پوندی وسوسه‌انگیز برای پیرامریك اوبامیانگ مهاجم آرسنال است.

به نوشته "سان" توپچی‌ها می توانند با قرارداد او که تابستان سال 2021 منقضی می‌شود، از فروش این ستاره گابنی پول به دس بیاورند.

احتمالاً رؤسای آرسنال پذیرفته‌اند که این بازیکن 30 ساله توافق جدیدی را امضا نخواهد کرد و اوله‌گونر سولسشایر آماده بهره برداری است.

اوبامیانگ با یک انتقال دور از میکل آرتتا با باشگاهی که از لیگ اروپا جدا شده و در حال حاضر نهم در جدول لیگ برتر می‌باشد، پیوند خورده است.

آرسنال در جنوری سال 2018 رکورد باشگاهی را شکست و  از بوروسیا دورتموند، اوبامیانگ را با رقم 56 میلیون پوندی خرید.

همچنین تصور می‌شود که بارسلونا و پاری سن ژرمن علاقه مند به جذب این مهاجم هستند و می‌توانند به او پیشنهاد دهند.

منچستر یونایتد در ماه جنوری پس از عدم موفقیت در ثبت نام جوش کینگ بورنموث، ادیون ایگالو را به صورت قرضی از تیم چینی شانگهای گرینلند شنواوا به خدمت گرفت.

ایگالو شروع خوبی در زندگی در اولدترافورد انجام داده اما مشخص نیست که وی تا کی در این باشگاه خواهد ماند. این باشگاه هنوز نیازی به تعویض طولانی مدت برای روملو لوکاکو پیدا نکرده و در این فصل به مارکوس راشفورد و آنتونی مارسیال باور کرده که راشفورد هم اکنون مصدوم است.

اوبامیانگ پیش از این که در رقابت‌های قبلی موفق به زدن 31 بار گل شود، در تمامی رقابت‌ها برای آرسنال در فصل 2019/2020، توانست 20 گل به ثمر برساند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала