Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

احتمال جدایی نویر از بایرن قوت گرفت

© Sputnik / Виталий Белоусов /  مراجعه به بانک تصاویر مانوئل نویر
مانوئل نویر - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
دروازه‌بان قدرتمند تیم فوتبال بایرن مونیخ در آستانه جدایی از این تیم قرار گرفت.

به گزارش اسپوتنیک و به نقل نشریه آلمانی «بیلد»، مذاکرات میان باشگاه بایرن مونیخ و مانوئل نویر برای تمدید قرارداد این دروازه‌بان 33 ساله به بن‌بست خورده است. بر اساس این گزارش، مسوولان باشگاه بایرن مونیخ با، مانوئل نویر دروازه‌بان شماره یک تیم ملی فوتبال آلمان و باوارایی‌ها به توافق نرسیده‌اند و شاید این بازیکن در آستانه جدای از این تیم قرار گیرد.

مارک آندره تراشتگن - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
نویر و تراشتگن در یک تیم، طرح بایرنی‌ها برای تابستان

گفته می‌شود دلیل این اختلافات میان باشگاه بایرن مونیخ و نویر زمان قرارداد بین طرفین است. بایرن مونیخ به دنبال قرارداد کوتاه مدت و شاید نزدیک به یکساله است در حالی که نویر به دنبال تمدید قراردادی بلندمدت و شاید حضور تا زمان بازنشستگی است. از سوی هم گفته می‌شود شاید نویر به تیم سابق خود یعنی، شالکه بازگردد تا روز‌های نزدیک به بازنشستگی‌اش را در این تیم سپری کند.

نویر سال 2011 با قراردادی 30 میلیون یورویی از شالکه به بایرن مونیخ پیوست و در این مدت به یکی از بهترین دروازه‌بان‌های دنیا تبدیل شد. قرارداد او با بایرن مونیخ در پایان این فصل به انتها می‌رسد و به همین دلیل از مدتی پیش مذاکره برای تمدید آن را آغاز کرده‌اند. نویر در این فصل در 37 بازی رسمی‌اش 38 گل دریافت کرده و 15 کلین‌شیت داشته که چهار تای آن در لیگ قهرمانان بوده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала