Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

نیمار هدف فعلی و لاوتارو هدف آینده بارسا

© REUTERS / Albert GeaСтадион перед началом футбольного матча между ФК Барселона и Леганес в Барселоне
Стадион перед началом футбольного матча между ФК Барселона и Леганес в Барселоне - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ریوالدو می خواهد نیمار را به عقب برگرداند که به این اساس، بارسا "لاوتارو را برای آینده و نیمار را برای اکنون" در نظر گرفته است.

به گزارش اسپوتنیک، ریوالدو ستاره سابقه و افسانه‌ای بارسلونا تمایل خود را به دیدن نیمار در نیوکمپ نشان داده و با یک شخص برزیلی به عنوان یک فرد قابل اعتماد، ستاره سلسائو را برای حال حاضر و لاوتارو را به عنوان هدفهی برای آینده مطرح کرده است.

FILE PHOTO: Soccer Football - French Cup - Round of 32 - Paris St Germain v RC Strasbourg - Parc des Princes, Paris, France - January 23, 2019 Paris St Germain's Neymar  - اسپوتنیک افغانستان
بارسلونا بر سر دو راهی حساس؛ نیمار یا مارتینز؟

گفته می‌شود قهرمان حاکم بر لالیگا در حال جمع آوری برنامه‌های خرید نیمار و لاوتارو در کنار همدیگر برای پنجره نقل و انتقالات بعدی است.

تلاش‌های بازگشت نیمار به کاتالونیا از پاری‌سنت‌ژرمن تاکنون به نتیجه نرسیده اما موضوع در طول تابستان دوباره مورد بررسی قرار می‌گیرد.

ریوالدو امیدوار است که توافقی حاصل شود که مناسب همه طرفین باشد و بارسا برای دستیابی به معامله در این خط، باید جدی عمل کند.

ستاره سابق بلوگررونا به بتفیر گفت: "قبلا گفته‌ام كه ​​به نیمار اعتقاد دارم. شاید ترک بارسلونا برای ستاره برزیلی اشتباه باشد اما اگر احتمال بازگشت او به کمتر از 222 میلیون یورو که بارسا برای وی پرداخت کرده بود وجود دارد، این باشگاه باید از این فرصت استفاده کند."

وی گفت: "در 28 سالگی او هنوز زمان زیادی برای بازی دارد. او برای بارسا یک خرید عالی خواهد بود زیرا آنها می‌توانند کسی را که باشگاه را می‌شناسد و شخصیت خود را دارد تا در بازی‌ها تفاوت ایجاد کند."

او اضافه نمود: "او با به اشتراک گذاشتن زمین با لیونل مسی وحشت نخواهد داشت و ستاره آرجانتینی از بازگشت او به تیم لذت می‌برد."

در کنار شایعات نیمار، پیشنهاد شده که بارسا به ستاره دیگری در آمریکای جنوبی علاقه دارد.

وقتی ستاره آرجانتینی در سری آ با اینتر بازی می‌کند، گمانه زنی‌ها در حال شکل گیری در آینده‌ی لاوتارو است.

ریوالدو یکی از طرفداران بزرگ این بازیکن 22 ساله است، اما احساس می کند که فقط باید یک‌بار در یک معامله پول بزرگ قرار بگیرد وقتی تجربه بیشتری با خود داشته باشد.

وی اضافه کرد: "شایعات می گویند بارسلونا در تلاش است تا لاوتارو مارتینز مهاجم جوان آرجانتینی را از اینتر می‌خرد اما من فکر می‌کنم که این  بازیکن 22 ساله به پیشرفت و کسب تجربه نیاز دارد. او در حال حاضر یک بازیکن با ارزش برای اینتر است و می تواند در آینده به عنوان بازیکن برتر شناخته شود، اما او برای بارسا آماده نیست.

وی تصریح کرد: "بارسلونا باید روی بازگرداندن نیمار تمرکز کند تا او را به همراه مسی و لوئیز سوارز در حمله ویرانگر گذشته خود متحد کند. آنها باید تلاش‌های مالی خود را برای به دست آوردن نیمار انجام دهند زیرا به نظر می‌رسد اکنون PSG به پیشنهادات واقع گرایانه باور دارد."

ریوالدو اضافه می کند: "آنها باید همه چیز لازم برای ثبت نام یک بازیکن که در حال حاضر ثبات و ارزش خود را می تواند تثبیت کند، یک خرید مخاطره آمیز انجام دهد."

وی گفت: "نیمار قبلاً با بارسلونا در لیگ قهرمانان اروپا پیروز شده، بارها در پیراهن آبی‌واناری‌ها تحت تأثیر قرار گرفته و پس از عذرخواهی از هواداران برای خروج غیرمنتظره از PSG فکر می‌کنم همه چیز خوب خواهد بود. او می توانست هواداران نیوکمپ را با بازی درخشان خود دوباره تسخیر کند."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала