Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

با لغو شدن لیگ‌ها، کدام تیم قهرمان می‌شود؟

© Sputnik / Рамиль Ситдиков /  مراجعه به بانک تصاویر توپ فوتبال Russia World Cup Iran Training
توپ فوتبال  Russia World Cup Iran Training - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
در صورت لغو شدن فصل‌های جاری لالیگا، بوندس لیگا، سری آ و بوندس‌لیگا کدام تیم به قهرمانی خواهد رسید؟

به گزارش اسپوتنیک، تعلیق لیگ‌های مهم فوتبالی در اروپا به دلیل کروناویروس سوالات زیادی را به وجود آورده که این فصل واقعا به پایان می‌رسد؟

و همچنین لیگ برتر، لالیگا، بوندس‌لیگا، سری آ و لیگ 1 همگی در مرحله شارژ قرار دارند که هنوز هم در مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های مربوطه خود بازی می‌کنند.

در حال حاضر بارسلونا در صدر جدول لالیگا قرار دارد اما بعد از 27 بازی تنها دو امتیاز از رئال‌مادرید بالاتر است به این معنی که در صورت از سرگیری فصل احتمال قهرمانی در این رقابت‌ها کم خواهد شد.

مردان کیکه‌ستین در شش سال موفق به کسب عنوان سوم متوالی و یک پنجم در پنج سال می‌شوند اما با وجود این تفاوت اندک بین آنها و رقیب ال‌کلاسیکو، بعید است که در صورت لغو لالیگا، قهرمانی به آنها اهدا شود.

تنها هشت امتیاز از بین 25 بازی، پنج تیم برتر بوندس‌لیگا را از هم جدا می‌کند در حالی‌که بایرن‌مونیخ در شکار برای هشتمین عنوان متوالی باور نکردنی قرار دارد.

در حال حاضر بایرن در رده‌های برتر لیگ برتر آلمان قرار دارد اما تنها چهار امتیاز بالاتر از بوروسیا دورتموند با RB لایپزیگ دارند و تیم‌های بورسیا مونشن گلادباخ و بایرلورکوزن هنوز هم در به تعقیب این تیم هستند که این را به نزدیکترین مسابقه قهرمانی بوندسلیگا در سالهای اخیر تبدیل کرده است.

مانند لالیگا، بعید به نظر می‌رسد که این عنوان به دلیل رقابتی بودن در صدر جدول با 9 بازی باقی مانده، به بایرن داده شود.

پاری‌سنت‌ژرمن در شش فصل از هفت فصل گذشته در پیروزی در لیگ 1 مشکل چندانی نداشته است در حالی که موناکو تنها تیم دیگری است که از سال 2012 این عنوان را از آن خود کرده است.

باشگاه پایتخت این بار 12 امتیاز از مارسی فاصله دارد و با توجه به اینکه آنها  به 16 امتیاز نیاز دارند، مثل 13 فصل قبل لیگ می‌توانند قهرمان شوند و جای تعجب ندارد که در این فصل نیز به آنها عنوان قهرمانی برسد.

با این حال، این تصمیم می‌تواند با برخی مخالفت‌های مارسی را در پی داشته باشد که ممکن است احساس کنند 10 بازی برای ترمیم قهرمان هشت باره کافی باشد.

به نظر می‌رسد سری آ در مسابقه دو صدر نیشین (یوونتوس و لاتزیو) با یک امتیاز اختلاف در صدر جدول تقسیم می‌شود.

یووه در هشت فصل اخیر ایتالیا موفق به کسب 8 قهرمانی شده و اگر سری آ منتفی شود، دلیل کمی وجود دارد که نتوانسته‌اند این رقم را به 9 برسانند.

این امر وجود دارد اگرچه در شرایط مختلف وقتی یوونتوس به دلیل حضور در رسوایی فوتبال ایتالیا از عنوان قهرمانی 2004-05 محروم شد و متعاقباً این عنوان به کسی تعلق نگرفت.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала