Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

با تأیید یا رد؛ 70 درصد دستمزد بازیکنان بارسا کاهش می‌یابد

© Sputnik / Anton Denisov /  مراجعه به بانک تصاویر بارسلونا
بارسلونا - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
بارسلونا با تأیید یا بدون تأیید بازیکنانش، دستمز این تیم را 70 درصد کاهش می‌دهد .

به گزارش اسپوتنیک، نشریه اسپورت کاتالونیا با انتشار گزارشی مدعی شده که بارسلونا در حال آماده سازی جزئیات نهایی در مورد برنامه ریزی برای کاهش حقوق هر دو بازیکن و مربیگری در تیم‌های حرفه‌ای خود تا رقم 70 درصدی است.

این باشگاه به دنبال اعمال یک اقدام قانونی به نام ERTE در اسپانیا است که از مشاغل در مقابل پرداخت دستمزد کامل به کارکنان محافظت می‌کند در حالی که آنها قادر به تحقق الزامات شغلی خود نیستند. این امر به روز اول قفل، 19 مارچ برمی گردد تا زمانی که محدودیت‌ها برداشته شود و ورزش به عمل عادی بازگردد. در آن مرحله، حقوق همه به حالت عادی بر می‌گردد.

جنبه‌های دیگری وجود دارد که نیاز به مرتب سازی دارند زیرا این آیین‌نامه فقط به حقوق اساسی و نه پاداش یا متغیر اشاره دارد.

هفته گذشته این روند آغاز شد و از آن زمان تلاش می‌شود تا پرونده به دولت ارائه شود. با این حال، هیئت مدیره ترجیح می‌دهد به جای اینکه از این مسیر رد شوند، با خود بازیکنان به توافق دست یابند. این ممکن است اکنون دشوار باشد اما روند کار ادامه دارد ولی این بدان معنی است که بدون در نظر گرفتن، حقوق و دستمزد کاهش می‌یابد.

مذاکرات بویژه با بازیکنان تیم اول دو تیم فوتبال و بسکتبال دشوار بوده است.

AFE، انجمن بازیکنان اسپانیا توجه جدی به این وضعیت دارند. دیوید آگانزو رئیس AFE گفت: "ما با یکی از کاپیتان‌ها صحبت کرده‌ایم و منتظریم ببینیم این باشگاه چه می‌گوید. ما از مشکلی که وجود دارد آگاه هستیم و اولین کسی هستیم که می‌خواهیم کمک کنیم. این افراد تصمیم خواهند گرفت."

بازیکنانی که هنوز با هیچ چیزی توافق نکرده‌اند، هنوز در حال مذاکره با این باشگاه هستند. طبق گزارش  RAC-1، بازیکنان حاضرند در عوض 70٪ کاهش دستمزد کل فصل 70٪ دوره تعطیلی اجباری را بپذیرند. گفتگوهای بیشتر صورت خواهد گرفت اما اجتناب ناپذیر است که کاهش چشمگیر دستمزدها روی کارت‌ها باشد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала