Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

غول‌های فوتبال انگلیس به دنبال جذب ستارۀ برازیلی بارسلونا

© AFP 2023 / LLUIS GENEفلیپه کوتینیو
فلیپه کوتینیو - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
باشگاه‌های منچستریونایتد، منچسترسیتی، تاتنهام و لسترسیتی از خواهان جذب فلیپه کوتینیو هستند.

به گزارش اسپوتنیک، فیلیپه کوتینیو، ستارۀ برازیلی باشگاه بارسلونا که به صورت قرضی در بایرن مونیخ بازی‌کند، هنوز در لیگ برتر شهرت خوبی دارد. به جز از لیورپول، منچستریونایتد، منچسترسیتی، لسترسیتی و تاتنهام از باشگاه‌های هستند برای جذب کوتینیو با هم رقابت می‌کنند.

فلیپه کوتینیو - اسپوتنیک افغانستان
کوتینیو با تاتنهام به توافق شخصی رسید

علیرغم گذشته کوتینیو در آنفیلد، یونایتد مخالف امضای او نخواهد بود. اگرچه حضور برونو فرناندز در الدترافورد می‌تواند مشکلاتی برای شیاطین سرخ در جذب این ستاره برازیلی به میان آورد. تاتنهام  که تابستان گذشته تلاش کرد. با این حال برندان راجرز مدیر لیستر کوتینیو را خوب می شناسد، اما او می‌داند که تیمش قادر به رقابت نخواهد بود مگر اینکه به صورت قرضی منتقل شود.

این در حالیست که نشریه دیلی میرر روز گذشته گزارش داد که پیش از بایرن مونیخ، این باشگاه تاتنهام بود که جدی ترین مقصد برای ستاره برازیلی محسوب می شد. طبق این گزارش، دنیل لِوی مالک تاتنهام با کوتینیو و ایجنتش به توافق نهایی دست یافته بود و تنها باید رضایت مالی بارسا را جلب می کرد که مائوریسیو پوچتینو سرمربی وقت تاتنهام مانع شد.

بارسلونا تابستان گذشته فیلیپه کوتینیو را در فهرست فروش خود قرار داد. تنها یک سال و نیم پس از انتقال پر حرف و حدیث ستاره برزیلی، دوران حضور او در بارسا به اتمام رسید و در نهایت او به صورت قرضی با بند خرید دائمی 120 میلیون یورویی راهی بایرن مونیخ شد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала