Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مدافع آمریکایی، به خاطر کرونا پزشک می‌شود

© Sputnik / Алексей Даничев /  مراجعه به بانک تصاویر توپ فوتبال
توپ فوتبال - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
مدافع آمریکایی سابق تیم "رئال سالت لیک" به دلیل کروناویروس پزشک می‌شود.

به گزارش اسپوتنیک، رابی راسل مدافع آمریکایی وسابق تیم "رئال سالت لیک" 12 سال پیش ضربه پنالتی پیروزی را برای این تیم به ثمر رساند و اولین و تنها قهرمانی خود در جام MLS را با آنها کسب کرد.

هواداران "رئال‌سالت لیک" همیشه از رابی راسل به عنوان یک مدافع عالی که مهمترین ضربه پنالتی را در تاریخ حق رای دادن ساخته، به یاد خواهند آورد. این مدافع 12 سال پیش اولین قهرمانی خود در جام MLS را به یوتا اهدا کرد، تاکنون این تنها قهرمانی است که آنها کسب کرده‌اند.

پس از بازنشستگی از فوتبال، راسل به حرفه دیگری و واقعاً مهم خود ادامه داد، او فعالیت حرفه‌ای خود را به عنوان پزشک ایمرجنسی (ER) شروع کرد. وی پس از فارغ التحصیلی در مدرسه پزشکی در دانشگاه جورج واشنگتن سال گذشته، در سال اول خود به عنوان ساکن ایمرجنسی در سیستم پزشکی دانشگاه ویرجینیا است. این احتمال وجود دارد که وی را در هفته‌ها و ماه‌های بعدی در نزدیکی خط مقدم پاسخ پزشکی به بیماری همه‌گیر کرونا ویروس قرار دهد که زندگی عادی را در سراسر جهان متوقف کرده است.

راسل در مصاحبه با اکستراتایم روز دوشنبه گفت: "مطمئناً بخشی از تجربه ما از نظر سال اول ما به عنوان پزشک خواهد بود. ما پزشکانی خواهیم بود که نوعی تجربه کوید19  و آن نوع چیزها را خواهیم داشت و این نوع تمریناتی است که همه در آن تنظیم می‌شوند. شما به نوع تنظیم عادت کرده‌اید. شما نمی‌دانید هر روز چه چیزی را به ارمغان خواهد آورد و به شما کمک می‌کند تا آن نقاط قوت را داشته باشید و این منابع را در جیب خود داشته باشید زیرا باعث می‌شود انگشتان دست خود را حفظ کنید."

راسل در شارلوتزویل، ویرجینیا مستقر است و با رانندگی 2 ساعته از همسر و فرزندان وی در ویرجینیا شمالی جدا شده است. در حالی که ویرجینیای مرکزی یکی از مهمترین نقاط مهم ویروس نیست، راسل هنوز از سفر خود برای دیدن خانواده خود برای ماه و نیم گذشته خودداری کرده است. اگرچه این موارد در حال تلاش هستند اما او معتقد است كه كاهش خطر در آینده نسبتاً نزدیك ارزش آن را خواهد داشت.

راسل گفت: "بزرگترین کاری که من انجام داده‌ام فقط تلاش برای استفاده از آن یک روز است. شما ظاهر می‌شوید و کاری را که قرار است آن روز انجام دهید انجام می‌دهید و پس از آن اگر تغییر کند، تنظیم می‌کنید و سپس اگر این کار همچنان ادامه داشته باشد تمام تلاش خود را می‌کنید تا با آن رولتی ایجاد کنید."

وی افزود: "همیشه این احساس عالی نیست. دلم برای بچه‌هایم تنگ شده، دلم برای همسرم تنگ شده است. اما من همیشه از این که آنها را در معرض خطر قرار می‌دهم متنفرم. ...در پایان فکر می‌کنم این یک اتفاق خواهد بود. شش ماه یا یک سال از حالا، ما تازه مثل این هستیم، "گوش کن، ما این کار را کردیم." اما من نمی‌خواهم آن را دوست داشته باشم، جایی که کاری که من نوع آن را انجام دادم، این کار را برای ما بسیار بزرگتر کرد."

راسل به مدت 13 سال بازیکن فوتبال حرفه‌ای بود و حالا با سخت‌ترین تجربه در طول زندگی خود روبرو است اما خوشحال است که او می‌تواند به همان اندازه که ممکن است در زمان حضورش در ایمرجنسی کمک کند. تاکنون طبق گفته یک ردیاب از دانشگاه جان هاپکینز، ویرجینیا در مجموع 1.249 مورد کروناویروس دارد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала