Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

برباتوف: مورینیو قطعاً سزاوار یک فصل کامل در تاتنهام است

© AFP 2023 / Oli ScarffJosé Mourinho, entrenador de fútbol portugués
José Mourinho, entrenador de fútbol portugués - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
دیمیتار برباتوف بازیکن سابق منچستریونایتد می‌گوید که مورینیو حق دارد برای یک فصل کامل روی نیمکت تاتنهام باشد.

به گزارش اسپوتنیک، دیمیتار برباتوف مهاجم سابق بلغارستانی منچستریونایتد و موناکو تأکید می‌کند که ژوزه مورینیو سزاوار یک فصل کامل در تاتنهام است.

او به سان گفت: "مورینیو قطعاً سزاوار یک فصل کامل است. او کمتر از چهار ماه در تاتنهام بوده و در این زمان تیمش با مصدومیت بازیکنان اصلی روبرو شده است."

او افزود: "آنها در برابر لایپزیگ ضعیف بودند، کاملاً ناآرام بودند اما آیا مردم به طور جدی می‌گویند که وی باید اخراج شود؟ نیازی به وحشت نیست. این یک سفر طولانی برای اسپورزهای زیر نظر او خواهد بود."

برباتوف اضافه کرد: "تعلیق لیگ برتر به این معنی است که مورینیو وقت دارد تا در مورد استراتژی‌ها فکر کند و به بازیکنان فُرصت دهد تا از مصدومیت بازگردد. او یک دوره دشوار را پشت سر می‌گذارد اما می‌تواند با یک نتیجه تغییر کند. در پایان بستگی به بازیکنان دارد."

او تصریح کرد: "مهم نیست که چقدر با صدای بلند به خط لمس می‌زنید، گاهی اوقات کسی نمی‌تواند شما را در زمین بشنود. اگر در باشگاهی هستید که هیچ چیزی را برنده نشده‌اید، باید تصمیم بگیرید که مهمترین چیز کمک به آنها برای موفقیت چیست؟ یا باید تصمیم بگیرید که به جایی بروید احتمالاً مدال می‌گیرید. برای کین کار بسیار دشواری است زیرا او یک هوادار اسپرز است. گمانه زنی‌هایی وجود دارد که کین ممکن است از تغییر باشگاه سود ببرد."

این مهاجم سابق بلغارستان افزود: "من به عنوان کسی که حرکت بزرگی انجام داده است، می‌توانم بگویم که فقط بازیکن می‌داند اولویت‌های او چیست."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала