Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

گواردیولا از سیتی می‌رود؟

© Sputnik / Павел Паламарчук /  مراجعه به بانک تصاویر پپ گواردیولا
پپ گواردیولا - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
در صورت تأیید ممنوعیت حضور منچسترسیتی در فصل بعد لیگ قهرمانان اروپا، گواردیولا قصد دارد این تیم را ترک کند.

به گزارش اسپوتنیک، امانوئل پیت می‌گوید که با قطعیت محرومیت منچسترسیتی از حضور در فصل بعد لیگ قهرمانان اروپا، پپ گواردیولا می‌تواند از این تیم جدا شود.

Тренер команды Манчестер Сити Хосеп Гвардиола на матче Манчестер Сити - Манчестер Юнайтед - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
گواردیولا و رکورد منفی 7 باخت در یک فصل

بازیکن سابق فرانسه و آرسنال به  "پادی‌پاور" گفت: "فکر می‌کنم این می‌تواند فُرصتی برای او باشد که به عقب برگردد و استراحت کند. مدتها پیش او از مربی بودن به وضوح خسته شده بود."

پیت همچنین نگرانی در مورد توانایی سیتی در جذب بهترین بازیکنان جهان در صورت عدم حضور در لیگ قهرمانان اروپا، با اصرار هر آنچه که ساخته شده "می‌تواند به زودی به پایان برسد، گفت: "شما هرگز نمی‌دانید چه اتفاقی می‌تواند رخ دهد اما برای من بزرگترین نگرانی این نیست که اگر گواردیولا باشگاه را ترک کند یک مربی دیگر خواهد آمد اما برای من آینده سیتی برای همیشه با گواردیولا ارتباط ندارد. برای من، نگرانی اصلی این است که اگر این ممنوعیت بعد از تجدید نظر هنوز در جدول باشد، چه اتفاقی برای منچسترسیتی خواهد افتاد. هر کاری که سیتی در پنج، شش، هفت سال گذشته انجام داده، از نظر سرمایه گذاری است. این می‌تواند به زودی به پایان برسد. این می‌تواند همه چیز را در باشگاه تغییر دهد. بازیکنان برتر می‌خواهند در مسابقات برتر بازی کنند."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала