Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

احتمال تعویق دستمزد در لیک برتر و فوتبال لیگ انگلستان

© REUTERS / Jason Cairnduff Полузащитник клуба «Вест Хэм Юнайтед» Пабло Форнальс празднует забитый гол на матче «Ливерпуль» - «Вест Хэм Юнайтед»
Полузащитник клуба «Вест Хэм Юнайтед» Пабло Форнальс празднует забитый гол на матче «Ливерпуль» - «Вест Хэм Юнайтед» - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
لیگ برتر و فوتبال لیگ به امید دستیابی به توافق نامه تعویق دستمزد، دیداری را با اتحادیه فوتبالیست‌های حرفه‌ای انجام می‌دهند.

به گزارش اسپوتنیک، اتحادیه فوتبالیست‌های حرفه‌ای امروز چهارشنبه با مقامات لیگ برتر و لیگ فوتبال دیدار خواهند کرد تا در مورد دستمزد بازیکنان و اینکه آیا آنها می‌توانند در مورد بحران فعلی در خصوص تعویق حقوق در توافق باشند، صحبت کنند.

جام لیگ برتر انگلستان  gБолельщики сборной Англии в Марселе - اسپوتنیک افغانستان
EPL و EFL: هیچ خبری در مورد بازگشت فوتبال وجود ندارد

پیشنهاد یک توافق جمعی برای پوشش دادن همه بازیکنان از لیگ برتر تا لیگ دو در دستور کار خواهد بود، با این وجود موضوع پیچیده‌ای است با میزان‌های مختلف حقوق مربوط به آن.

نیوکاسل، نورویچ و تاتنهام و تعداد زیادی از باشگاه‌های لیگ فوتبال انگلستان اعلام کرده‌اند که بسیاری از کارکنان غیر بازیگر به منظور به دست آوردن مزایای برنامه مالی دولت برای حفظ شغل خزیده شده‌اند.

شماری از صاحبان و روسای باشگاه هشدار می‌دهند که اگر باشگاه‌ها از وضعیت فعلی بگذرند و از بار مالی برآیند، می‌توان مبلغی برای دستمزد اجتناب ناپذیر کرد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала