Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

افشای جزئیات قرارداد «لاوتارو مارتینز» با بارسلونا

© REUTERS / DANIELE MASCOLOبرشلونة وإنتر ميلان في دوري الأبطال
برشلونة وإنتر ميلان في دوري الأبطال - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
یک رسانه اسپانیایی از جزئیات قرارداد مهاجم اینتر با بارسلونا خبر داد.

به گزارش اسپوتنیک و به نقل از نشریه اسپانیایی «موندودپورتیوو»، لوتارو مارتینز، مهاجم اینتر تابستان آینده با بارسلونا قراردادی 7 ساله امضا می کند. از سوی هم این رسانۀ اسپانیایی از دستمزد این ستاره 22 ساله در اردوگاه کاتالونیا خبر داد. مارتینز سالیانه 7 میلیون یورو دستمزد دریافت خواهد کرد. در حقیقت بارسلونا تا سال 2027 می خواهد این مهاجم را به خدمت بگیرد.

برشلونة وإنتر ميلان في دوري الأبطال - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
بيشنهاد خيره كننده اينتر برای لائوتارو؛ اگر بارسا بگذارد !

سران باشگاه کاتالانی‌ها از سال گذشته با توصیه لیونل مسی به دنبال جذب این پدیده آرجنتینی بودند که با مخالفت باشگاه اینتر مواجه می‌شدند اما بارسلونا عزم خود را جزم کرد تا در تابستان پیش رو با پرداخت 111 میلیون یورو مبلغ فسخ قرارداد این بازیکن به اینتر او را به نیوکمپ بیاورد. لاوتارو قرار است که رقیبی جدی برای لوییز سوارز در ترکیب بارسا در فصل آینده باشد. بارسلونا حساب ویژه ای روی این مهاجم باز کرده و مسی از خرید هموطنش استقبال کرده است.

اینتر کم کم دارد با جدایی بازیکنش در تابستان بعدی کنار می آید. آلبرتو یاکه، وکیل این بازیکن آرژانتینی گفته است که با باشگاه های مختلف در تماس است. نمایندگان بارسلونا بازیهای پرشماری از لوتارو را در این فصل زیر نظر گرفته اند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала