Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رسمی؛ کاهش 70% دستمزد بازیکنان اتلتیکومادرید

© Sputnik / Александр Вильф /  مراجعه به بانک تصاویر باشگاه فوتبال اتلتیکو مادرید Футбол. Лига чемпионов. Тренировка ФК "Ростов"
باشگاه فوتبال اتلتیکو مادرید Футбол. Лига чемпионов. Тренировка ФК Ростов - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
اتلتیکومادرید تأیید کرد که برای 430 تن از افراد شامل این باشگاه 70 درصد کاهش کارمزد در نظر گرفته شده است.

به گزارش اسپوتنیک، اتلتیکومادرید تأیید کرده که حقوق و دستمزد بازیکنان و 430 کارمند غیر بازیگر این باشگاه، 70٪ کاهش می‌دهد.

اتلتی در بیانیه‌ای اظهار داشته كه آنها باید اقتصاد این باشگاه را تضمین كنند و ضررهای مالی ناشی از بیماری همه‌گیر کروناویروس را كاهش دهند.

تعلیق فعالیت به دنبال اعلام وضعیت زنگ خطر در اسپانیا در نتیجه بحران سلامتی کوید19 باعث شده اتلتیکومادرید اقداماتی را برای محافظت از ضررهای اقتصادی این باشگاه مطالعه کند. با توجه به این وضعیت پیچیده و همیشه با هدف تضمین آینده باشگاه، اتلتیکو مادرید تصمیم به ارائه پرونده تنظیم موقت اشتغال (ERTE) گرفته است.

بازیکنان و مربیان تیم اول مردان، نیاز باشگاه برای ارائه این ERTE را درک می‌کنند، به شرایط آن احترام می‌گذارند و نتیجه اقتصادی ناشی از آن را در درآمدشان می‌پذیرند. تمام اعضای تیم اول با این باشگاه توافق نامه داخلی امضا کرده‌اند که بسته به توسعه فصل فعلی 2019-20، دو سناریوی متفاوت را تعیین می‌کند. این پرونده شامل کاهش 70 درصدی حقوق مربیان و بازیکنان تیم اول آقایان، تیم اول بانوان و اتلتیکو دی‌مادرید B برای مدت زمان هشدار است.

از همان لحظه اول، هدف باشگاه هنگام مطالعه اقدامات احتمالی برای مقابله با این وضعیت خاص به حداقل رساندن هرچه بیشتر اثر این اقدامات بر حقوق کارمندان خود بوده است. توافق حاصل شده با تیم اول همچنین به باشگاه امکان می‌دهد حقوق 430 کارمند آسیب دیده از ERTE را تکمیل کند که از این طریق فقط بازیکنان و مربیان تیم‌های حرفه‌ای مستثنی هستند. برای تحقق این امر، تیم اول نیمی از مبلغ لازم و اعضای کمیته مدیریت باشگاه، متشکل از مدیرعامل و مدیران مناطق مختلف، نیمی دیگر را کمک خواهد کرد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала