Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

کارلوس توز: "یک فوتبالیست می‌تواند بدون پرداخت حقوق 6 ماه زندگی کند"

© Sputnik / Григорий Сысоев /  مراجعه به بانک تصاویر کارلوس توز Футбол. ЧМ-2010. Матч Аргентина - Южная Корея
کارلوس توز Футбол. ЧМ-2010. Матч Аргентина - Южная Корея - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
کارلوس توز مهاجم سابق من‌یونایتد و من‌سیتی باور دارد که بازیکنان فوتبال بدون دستمزد تا شش ماه می‌توانند زندگی کنند.

به گزارش اسپوتنیک، کارلوس توز مهاجم پیشین منچستریونایتد، منچسترسیتی و وست‌هام معتقد است كه فوتبالیست‌های لیگ برتری باید برای كاهش دستمزد خود در هنگام بحران كروناویروس پیشنهاد دهند.

سوپرلیگ آرجانتین یکی از آخرین مسابقات داخلی بود که در تاریخ 17 مارچ تعلیق اعلام شد و توز که هم اکنون در بوکا جونیورز بازی می‌کند، پس از اعلام دولت برای بستن در سطح ملی، به تعطیلات رفت.

تیم بارسلونا از جمله لیونل مسی و لوئیس سوارز برای کاهش اطمینان از اینكه این باشگاه بتواند به فعالیت خود در حین محكومیت در اسپانیا ادامه دهد، كاهش 70 درصدی دستمزد را در پیش گرفته‌اند، در حالی كه بازیکنانی مانند كریستیانو رونالدو، كیلیان امباپه و رابرت لواندوفسكی برای حمایت از سازمان‌های مبارزه با گسترش کوید 19 اهدا كرده‌اند.

حالا توز می‌گوید که بازیکنان بیشتری باید کمک کنند.

وی به آمریكا تی‌وی گفت: "ما باید برای کمک به آنجا باشیم.  البته من با کمال میل می‌خواهم در هر آشپزخانه‌ی سوپ بروم و به هر کاری کمک کنم. یک مثال عالی برای همه ما، فوتبالیست‌ها، بازیگران این است که به آنجا برویم و در محلات فقیرنشین کمک کنیم جایی که نیاز به کمک دارند. من برای انجام این کار آماده هستم."

توز افزود: هر فوتبالیست می‌تواند شش ماه یا یک سال بدون پرداخت حقوق زندگی کند. ما یک مثال خوب نیستیم، ممکن است ما برای موارد دیگری باشیم اما نه برای این. ما ناامید نیستیم که دیگران روز به روز با آنها زندگی کنند، آنهایی که مجبور هستند ساعت 6 صبح خانه خود را ترک کنند و ساعت 7 عصر بازگردند تا روز بعد به خانواده خود غذا دهند. برای ما، صحبت از خانه آسان است زیرا می‌دانم که برای فرزندانم غذا دارم. اما برای آن افراد ناامید که نمی‌توانند حرکت کنند اگر آنها خانه خود را ترک کنند، دستگیر می‌شود و نمی‌توانند فرزندان خود را تغذیه کنند، بسیار نگران کننده است."

کارلوس همچنین تأکید کرد که باشگاه‌ها باید همه تلاش خود را برای حمایت از جوامع خود انجام دهند. باشگاه‌ها باید درگیر شوند. وی گفت: "آنها به جای این‌که صبح‌ها آموزش ببینند، آنها خواستارند که [باید] شما کارهایی را برای مردم انجام دهید. به عنوان مثال، به اتاق‌های ناهار خوری در لا بوکا بروید. من خوشحال می‌شوم که بروم. می دانم خانواده‌ام خوب است. از همین جا است که مثال عالی آغاز می‌شود. شما می‌توانید مانند من در خانه از اتاق نشیمن من فیلم بسازید، اما مثال عالی این است که همه ما بیرون می‌آییم و کمک می‌کنیم."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала