Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

تمرینات والنسیا از سر گرفته می‌شود

© Sputnik / Алексей Даничев /  مراجعه به بانک تصاویر والنسیا
والنسیا - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
تیم والنسیا قصد دارد از 13 اپریل تمرینات تیمی خود را از سر بگیرد.

به گزارش اسپوتنیک، طبق گزارش‌ها، والنسیا از 13 اپریل، 24 ساعت پس از پایان یافتن وضعیت فعلی در اسپانیا، بازگشتی جاه طلبانه به تمرینات را هدف قرار داده است.

در اردوگاه والنسیا شیوع کرونا ویروس رخ داد، با تأیید لالیگا، پنج تست مثبت در این باشگاه وجود داشت، از جمله ستارگان تیم اول گارای، خوزه گایا و مانگالا، اما مطابق با گزارش نشریه اسپانیایی دیاریو آ اس، به این باشگاه یک لایحه بهداشتی تمیز داده شده که تمام نتایج تست منفی است.

لیگ اروپا Футбол. Лига Европы. Матч Краснодар - Валенсия - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
بهبود 10 عضو والنسیا از کرونا

در حال حاضر والنسیا قصد دارد تمرینات تیم اول را پیش از برنامه در میان شیوع کرونا ویروس از سر بگیرد.

گزارش شده كه جلسات تمرینی در گروه‌های كوچك با باشگاه ناامید به رعایت دستورالعمل‌های رسمی بهداشت منقبض می‌شوند.

با این وجود، پتانسیل بسته شدن قفل اسپانیا در اسپانیا وجود دارد، بنابراین برنامه‌های والنسیا قبل از شروع کار متوقف خواهند شد.

لالیگا به دلیل بحران کروناویروس به طور نامحدودی به حالت تعلیق درآمده که مسئولان فوتبال به شدت در تلاش‌اند راه‌هایی برای نجات فصل جاری بیابند.

پس از اینكه فهمید كه والنسیا به كرونا ویروس آلوده شده بود، این باشگاه فاش كرد كه "حدود 35٪" بازیکنان و كارمندان این بیماری را منعقد كرده‌اند.

در بیانیه‌ای در وب سایت رسمی والنسیا آمده: 'چندین آزمایش دیگر برای کوید19 در بین مربیان و بازیکنان والنسیا مثبت است. همه موارد بدون علامت است و افراد درگیر در حال حاضر در خانه به سر می‌برند، ارزیابی پزشکی را دریافت می‌کنند و برنامه آموزشی برنامه ریزی شده خود را انجام می‌دهند. علی‌رغم اقدامات جدی که این باشگاه پس از بازی لیگ قهرمانان اروپا برابر آتالانتا در 19 فبروری در میلان منطقه‌ای که چند روز پس از آن توسط مقامات ایتالیایی به عنوان "ریسک بالا " تأیید شد، شامل فاصله بین تیم و کارمندان این باشگاه، تایید شد". آخرین نتایج نشان می‌دهد که قرار گرفتن در معرض چنین مسابقات باعث شده که تست مثبت حدود 35 درصد باشد.

والنسیا در 16 فبروری در لیگ قهرمانان اروپا در آتلانتا بازی کرد و جورجیو گوری شهردار برگامو، این حمله را "بمب بیولوژیکی" عنوان کرد و معتقد است که باعث شیوع ویروس در ایتالیا و اسپانیا شده است.

آتالانتا در تاریخ 19 فبروری میزبان والنسیا در سن سیرو بود که 44000 هوادار طرفداران خود را در میلان پشت سر گذاشتند.

به نقل از روزنامه اسپانیایی مارکا به نقل از گوری در فیس بوک: "این مسابقه یک بمب بیولوژیکی بود. در آن زمان ما نمی‌دانستیم چه اتفاقی می‌افتد. اگر ویروس در حال گردش بود، چهل هزار هوادار که به سن‌سیرو رفته بودند آلوده شدند. هیچ کس نمی‌دانست که ویروس قبلاً در بین ما گردش می‌کرد. بسیاری از بازی‌ها را به صورت گروهی تماشا می‌کردند و در آن شب تماس زیادی [بین هواداران] وجود داشت. ویروس از یک شخص به فرد دیگر منتقل شد."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала