Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

یوفا: لغو زودهنگام مسابقات، غیر قانونی است

© Sputnik / Алексей Даничев /  مراجعه به بانک تصاویر رییس یوفا UEFA Презентация официальной эмблемы Санкт-Петербурга - города-организатора Евро-2020
رییس یوفا UEFA Презентация официальной эмблемы Санкт-Петербурга - города-организатора Евро-2020 - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
یوفا اعلام می‌کند که کنار گذاشتن مسابقات داخلی زودرس، غیرقانونی است.

به گزارش اسپوتنیک، اتحادیه فوتبال/یوفا تأکید کرده که کنار گذاشتن مسابقات داخلی در این مرحله "زودرس و موجه نیست" زیرا آنها به دنبال این هستند که چگونه فوتبال را می‌توانند در پی بحران کروناویروس از سر بگیرند.

لیگ قهرمانان اروپا - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تاریخ آغاز لیگ قهرمانان مشخص شد

دیروز لیگ برتر بلجیم، به اولین لیگ برتر فوتبال تبدیل شد که فصل 20/2019 خود را زود به دلیل کووید 19 پایان داد.

تأیید شد که تمام فیکسچرها تا زمان ترک امتیاز معتبر هستند و جدول رده بندی فعلی در بخش تقسیم بندی‌های نهایی این فصل در نظر گرفته می‌شود. این بدان معناست که قرار است رهبر لیگ، تیم کلوپ بروژ قهرمان بلجیم شود.

در جای دیگر، لیگ‌های اروپا متوقف هستند اما لیگ بلاروس همچنان ادامه دارد.

با این وجود بازگرداندن در آن مرحله بعید است با بسیاری از این سؤال كه آیا باید فصل را صرفاً كنار بگذاریم تا از تأثیرگذاری بر فعالیت‌های بعدی جلوگیری شود؟

یوفا اعلام کرده که هنوز چنین تصمیمی اتخاذ نشده اما ترجیح داده می‌شود عناوین این فصل اهدا شود.

الكساندر چیفرین رئیس یوفا گفت: "ما اطمینان داریم كه فوتبال در ماه‌های آینده دوباره شروع شود، با شرایطی كه توسط مقامات دولتی دیكته می‌شود و معتقدیم كه هر تصمیمی برای كنار گذاشتن مسابقات داخلی، در این مرحله زودرس و موجه نیست."

آندره آنیلی رئیس ECA و رئیس لارس کریستر اولسون در نامه‌ای که به لیگ‌ها، باشگاه‌ها و انجمن‌های ملی ارسال شده اظهار داشتند.

وی گفت: "مدیریت تقویم‌ها به شدت مورد نیاز است زیرا نتیجه گیری از فصل جاری باید با شروع فصل جدید هماهنگ شود که ممکن است تا حدی تحت تأثیر قرار گرفتن بیش از حد باشد.

او اضافه کرد: "نزدیک به دنبال توسعه وضعیت فعلی، گروه کاری تقویم در اسرع وقت و به طور ایده‌آل تا اواسط ماه می، مشخص می‌کند که کدام یک از برنامه‌ها می‌تواند برای اتمام فصل بدون ترک کسی پشت سر گذاشته شود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала