Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پایان مذاکرات ویلیان با چلسی؛ وینگر برزیلی می‌رود

© Sputnik / Михаил Киреев /  مراجعه به بانک تصاویر ویلیان بازیکن برزیلی چلسی Футбол. Суперкубок УЕФА. Тренировка судей
ویلیان بازیکن برزیلی چلسی  Футбол. Суперкубок УЕФА. Тренировка судей - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ویلیان مذاکرات قرارداد با چلسی را پایان داد و اذعان کرد که به احتمال زیاد جدا می‌شود.

به گزارش اسپوتنیک، ویلیان اعتراف کرد که زمان حضورش در چلسی به پایان رسیده و فاش شد که دیگر در مورد قرارداد جدیدش با این باشگاه صحبت نمی‌کند.

قرارداد ستاره برزیلی در استمفوردبریج در تاریخ 30 جون پایان می‌یابد و مذاکرات قرارداد پس از عدم موفقیت دو طرف به توافق متوقف شد.

Полузащитник «Челси» Виллиан после окончания матча с Манчестер Юнайтед - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
جدایی قطعی ویلیان در تابستان از چلسی+عکس

ویلیان امیدوار بود که یک قرارداد سه ساله‌ی جدید را امضا کند اما آبی‌ها فقط حاضر شده‌اند به او یک قرارداد دو ساله پیشنهاد دهند و او هم اکنون به نظر می‌رسد که قصد ترک آنجا را دارد.

وی به نشریه برزیلی ایکس‌پیدیِنت گفت: "واقعاً داستان بسیار زیبایی که در این باشگاه ساختم، من عاشق هواداران ویژه آن هستم، به افرادی که در آنجا کار می‌کنند و خودم را اینجا خیلی پیدا کردم."

همه می‌دانند که قرارداد من اکنون در طی چند ماه به پایان می‌رسد، بنابراین تمدید واقعاً کار سختی است که باید اتفاق بیفتد. او گفت: "من فکر می‌کنم تجدید قرارداد برای من بسیار دشوار خواهد بود زیرا چلسی دو سال به من پیشنهاد داد، من سه سال درخواست کردم و این کار به پایان رسید، ما دیگر صحبت نکردیم، دیگر مذاکره نکردیم."

به احتمال زیاد ویلیان تابستان امسال تقاضای زیادی داشته و اخیراً با انتقال به یوونتوس قهرمان سری آ که توسط مدیرعامل سابق چلسی مائوریزیو ساری اداره می‌شود، ارتباط دارد.

ویلیان در پاسخ به روابط خود با ساری پس از آن گزارش‌ها به ESPN برزیل گفت: 'ساری مربی خوبی است. نمی‌توانم به شما بگویم چه اتفاقی افتاده است. او یک بخش تاکتیکی جالبی داشت، او یک بازی زیبا را با توپ دوست داشت. با این وجود، او یک عنوان لیگ اروپا و مقام سوم در لیگ برتر کسب کرد. شما نمی‌توانید بگویید که چرا بهتر نبود. او بطور روزانه یک فرد بسیار آرام بود."

با این حال، ترجیح 31 ساله این است که در لیگ برتر بماند اگرچه اعتراف کرد که وی هنوز پیشنهادی از باشگاه دیگری دریافت نکرده است.

او گفت: "آرزوی من ماندن در لیگ برتر است اما من بازی در لیگ‌های دیگر را رد نمی‌کنم. من تا پایان فصل بازی خواهم کرد و می‌بینم چه اتفاقی می‌افتد."

او اضافه کرد: "ما شایعات را می‌شنویم، ما می‌دانیم که ما از باشگاه‌ها علاقه‌مند داریم، به ویژه که من در بازار آزاد خواهم شد قادر به مذاکره خواهم بود، اکنون هیچ پیشنهادی نداریم."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала