Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

احتمال لغو رقابت‌های «سری‌آ» در ماه سپتامبر یا اکتبر

© AP Photo / Gianluca ChecchiПолузащитник "Ромы" Генрих Мхитарян и Нападающий "Аталанты" Папу Гомес в борьбе за мяч во время футбольного матча итальянской Серии А (15 февраля 2020). Бергамо
Полузащитник Ромы Генрих Мхитарян и Нападающий Аталанты Папу Гомес в борьбе за мяч во время футбольного матча итальянской Серии А (15 февраля 2020). Бергамо - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رئیس فدراسیون فوتبال ایتالیا از احتمال از لغو سری آ در ماه های سپتامبر یا اکتبر خبر داد.

به گزارش اسپوتنیک و به نقل از نشریه ایتالیایی «اسپورت»، رییس فدراسیون فوتبال ایتالیا می‌گوید با توجه به فروکش نکردن بحران کرونا ممکن است فصل جاری سری آ در ماه اکتبر به پایان برسد.

Фанаты итальянской футбольной команды Atalanta  - اسپوتنیک افغانستان
تصمیم نهایی باشگاه‌های سری آ در باره دستمزد بازیکنان

گابرئیل گرافینا، رئیس فدراسیون فوتبال ایتالیا در مصاحبۀ در این خصوص اظهار داشت:«پایان فصل را می توان در ماه سپتامبر یا اکتبر اعلام کرد. البته ما قبل از آن سناریوهای زیادی داریم تا لیگ را از سربگیریم. یکی از سناریوهای احتمالی از سرگیری سری آ از تاریخ 17 می(27 اردیبهشت) است. البته اگر وضعیت بهتر شود این اتفاق رخ می دهد در غیراین صورت شدنی نیست.»

لیگ سری‌آ در ایتالیا ماه گذشته میلادی تا اطلاع ثانوی به حالت تعلیق درآمده و فدراسیون فوتبال ایتالیا این هفته جمعه اعلام کرد که تا زمانی که سلامت و ایمنی تمام دست‌اندرکاران مسابقات فوتبال به صورت کامل تضمین نشود این لیگ از سر گرفته نخواهد شد. ایتالیا یکی از آسیب‌دیده‌ترین کشورهای دنیا در مواجهه با کرونا است و تا این لحظه چیزی نزدیک به 15800  نفر در این  کشور جان‌شان را بر اثر ابتلا به این ویروس از دست داده‌اند.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала