Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

احتمال همبازی‌شدن هری کین با رونالدو

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر هری کین
هری کین - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
باشگاه یوونتوس قصد دارد هری کین را از تاتنهام خریداری کند.

به گزارش اسپوتنیک و به نقل از سایت ایتالیایی «کالچو مرکاتو»،  در حالی که آینده این ستاره انگلیسی در تاتنهام مشخص نیست، مسئولان یووه در نظر دارند کین را به تورین بیاورند. مبلغ این بازیکن 105 میلیون پوند گزارش شده اما مشکلاتی بر سر راه خرید کین وجود دارد که یوونتوس از آنها مطلع است.

هری کین - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
رقابت رئال و سیتی بر سر هری کین

هر چند اوضاع ناشی از بحران کرونا، فشارهای مالی زیادی را بر «بانوی پیر» وارد می کند، اما یووه قادر خواهد بود که کین را از هاتسپر به خدمت گیرد. البته برای رسیدن به چنین مهاجمی باید روی پرداخت حداقل 12 میلیون یورو در سال به عنوان دستمزد حساب کند. همینطور برای جلب نظر تاتنهام نیز رقمی حدود 120 میلیون یورو پرداخت کند.

پس از آنکه مهاجم ارزشمند هاتسپر در مصاحبه ای عنوان کرد امکان رفتن به تیمی دیگر را دارد، بحث در مورد مقصد بعدی او بالا گرفت. در جریان لایف اینستاگرام جیمی ردنپ بازیکن سابق لیگ جزیره، کاپیتان تیم ملی انگلیس اعلام کرد او مشکلی برای جدایی از تاتنهام ندارد و گفت:«اگر احساس نکنم که به عنوان یک تیم در حال پیشرفت هستیم، شخصی نیستم که بتواند در این تیم ماندنی شود.»

هری کین در فصل جاری که اکنون چند هفته‌ای است به خاطر شیوع کرونا متوقف شده و آینده ای مبهم دارد، موفق شده 17 گل در 25 مسابقه بزند. البته او 2 پاس گل نیز داده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала