Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رئال برای کاهش دستمزد بازیکنان مذاکره می‌کند

© AFP 2023 / JOHANNES EISELEباشگاه رئال مادرید
باشگاه رئال مادرید - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رئال‌مادرید "به دنبال کاهش حقوق بازیکنان، مذاکره با تیم‌های خود را شروع می‌کند."

به گزارش اسپوتنیک و به نقل از کادنا سر، رئال مادرید سرانجام برای اجرای کاهش دستمزد در طول بحران کروناویروس حرکت کرده و دو گزینه را در جدول بازیکنان قرار داده است.

پرز - اسپوتنیک افغانستان
کرونا رئال مادرید را هم مجبور کرد ؛ دستمزد بازیکنان کاهش پیدا میکند

جمعه گذشته، لالیگا اعلام کرد که در تلاش است تا بازیکنان را تحت لوای مکانیزم افزونگی موقت اسپانیا برای کارمندان خارج از کار (که با عنوان ERTE شناخته می‌شوند) برای کاهش اثرات مالی بحران کروناویروس قرار دهند.

در ابتدا، رئال به دلیل موقعیت مالی محکم باشگاه، برنامه‌ای برای متوسل به ERTE نداشت. با این حال پس از دیدار لالیگا با همه باشگاه‌ها، مادرید اکنون به دنبال کاهش حقوق بازیکنان است و طبق گزارش‌ها مذاکرات با تیم‌های فوتبال و بسکتبال در این زمینه آغاز شده است.

گزارشی از شبکه رادیوی اسپانیایی کادناسر می‌گوید که این باشگاه دو گزینه را در جدول قرار داده است: در صورت بازگشت رقابت‌های فصل جاری پس از بحران کروناویروس، بازیکنان تحت فشار 12٪ دستمزد قرار می‌گیرند و در صورت خاتمه یافتن فصل 20٪ کاهش می‌یابد.

طبق گزارش‌ها، تیم بسکتبال قبلاً چراغ سبز را به این پیشنهاد نشان داده و این باشگاه در حال انتظار منتظر گفتن نهایی از کاپیتان تیم فوتبال است.

اما AS گزارش کرده که بازیکنان پاسخ مثبت داده‌اند و توافق نامه می‌تواند ظرف 48 ساعت نهایی شود. در صورت دستیابی به توافق، باشگاه قادر خواهد بود از درخواست مکانیزم افزونگی موقت ERTE همانطور که می‌خواست، خودداری کند.

 

بسیاری از مادریدها پیش از این فصل را متوقف می‌بینند

همانطور که قبلاً توسط AS گزارش شده بود، بسیاری در این باشگاه احساس می‌کنند که در حال حاضر به بدترین سناریو رسیده‌اند و فصل جاری را مانند مرده دفن می‌کنند.

یک منبع واجد شرایط از طرف این باشگاه هفته گذشته به AS گفت: "در حال حاضر، برنامه بازگشت [به کار] غیرقابل استفاده است."

در این مرحله آنها در انتظار فدراسیون‌ها و موسسات مربوطه برای تأیید لغو فصل هستند. چنین سناریویی به این معنی است که بازیکنان در صورت موافقت با پیشنهاد گزارش شده، دستمزد شان 20٪ کاهش خواهند یافت.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала