Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

برگزاری تمامی بازی‌های سری آ در رُم

© TwitterSerie A
Serie A - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
فدراسیون فوتبال ایتالیا "برای پایان فصل جاری، بازی تمامی باشگاه‌های سری آ را به رُم در نظر گرفته است."

به گزارش اسپوتنیک و به نقل از "لا‌ ریپاب‌لیکا"؛ فدراسیون فوتبال ایتالیا در حال کار بر روی یک راه‌حل اساسی است که می‌تواند با استفاده از ایده‌ای که قبلاً هرگز مطرح نشده بود، روند فعلی را به طور کامل طی کند.

Фанаты итальянской футбольной команды Atalanta  - اسپوتنیک افغانستان
از سر گیری تمرینات تیم‌های سری آ در ماه می

شیوع همه‌گیر کروناویروس فوتبال ایتالیا را به زانو درآورد اما مسولین تمایل به ادامه بازی با فشار آوردن به FIGC (فدراسیون فوتبال ایتالیا) برای ایجاد یک مُدل تقویم جدید برای نتیجه‌گیری از فصل فعلی است.

در میان پیشنهادهای مختلف یک فرضیه نسبتاً دلهره آور وحود دارد آن اینکها: اگر فصل به پایان نرسد، رقابت بعدی ممکن است در معرض خطر باشد که منجر به تشکیل پرونده‌های تیم‌های بالا و پایین لیگ می‌شود.

برای اطمینان از برگزاری بازی‌های فصل آینده، یک ایده این است که بازی در زمستان متوقف شود، با الهام گرفتن از مسابقا "آپرتورا" و "کلاوسورا" آرجانتین و بازگشت به همراه با دست پر در جنوری 2021 با استراحت برای یورو و مجدد تابستان آینده.

با این وجود این موانع با توجه به نیاز به توافق با یوفا و فیفا در حین کار در لیگ قهرمانان اروپا و مهمتر از همه چگونگی عدم توانایی بازیکنان در تغییر تیم‌ها، دو برابر خواهد بود.

ایده دیگر حتی در این مورد، شامل انتقال بازی‌های همه 20 تیم لیگ، بازیکنان و کارمندان به رُم است، به نوعی محوطه عقب نشینی که حدود 45 روز طول می‌کشد.

جلسات آموزشی و بازی‌ها با امکاناتی که در صورت عدم حضور هواداران را فراهم می‌کند، در تسهیلات در دسترس پایتخت انجام می‌شود.

همچنین امکان آزمایش منظم بازیکنان و کارکنان فراهم می‌گردد، در حالی که خبرنگاران نیز از حضور در آن مستثنا نمی‌شوند.

این ایده باعث می‌گردد مسافرت‌های گسترده در حالی که تماس با افراد خارج از این باشگاه کم نیست، کاهش یابد.

در این حالت داوران نیز بخشی از عقب نشینی خواهند بود که در جنوب کشور چه در رُم و چه در تیوولی انجام خواهد شد.

در مقایسه با لومباردی یکی از مناطق کروناویروسی که به شدت آسیب دیده، جنوب ایتالیا نسبتاً دست نخورده باقی مانده و در صورت پیشبرد برنامه‌ها، امن‌ترین مکان در نظر گرفته خواهد شد.

این همچنین به معنای بازی بدون داور ویدیویی VAR است، اما برای انجام این کار نیاز به توافق نامه‌ای است که توسط همه 20 باشگاه در سری آ امضا شده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала