Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ستاره بارسا در یک قدمی حضور در لیگ برتر انگلیس

© AFP 2023 / LLUIS GENEفلیپه کوتینیو
فلیپه کوتینیو - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
باشگاه چلسی وارد فاز مذاکره برای جذب کوتینیو از بارسلونا شد.

به گزارش اسپوتنیک، روزنامه «اسکای اسپورت» انگلیس خبر داد که سران باشگاه چلسی در روزهای پایانی مذاکراتی برای جذب وینگر تکنیکی بارسونا داشته است. با توجه به با حرکتی که این باشگاه انگلیسی در روزهای اخیر انجام داد، به نظر می رسد فیلیپه کوتینیو یک گام دیگر به بازگشت به لیگ برتر انگلیس نزدیک شده است.

Soccer Football - DFB Cup - Third Round - Bayern Munich v TSG 1899 Hoffenheim - Allianz Arena, Munich, Germany - February 5, 2020, Bayern Munich's Philippe Coutinho in action - اسپوتنیک افغانستان
رقم قرارداد قرضی کوتینیو با چلسی مشخص شد

در همین حال نشریه «اسپورت» انگلیس در گزارشی در این خصوص نوشته که در رایزنی‌های انجام گرفته، بارسلونا که صاحب حقوق مربوط به کوتینیو است، به اطلاع باشگاه انگلیسی رسانده برای انتقال قطعی حدود 90 میلیون یورو به عنوان حق انتقال مطالبه می کند. البته چلسی در وهله نخست مایل است برای یک فصل مهاجم تیم ملی برزیل را به خدمت گیرد تا بتواند با ارزیابی دقیق تر با این بازیکن به صورت قطعی قرارداد امضاکند.

آبی پوشان شهر لندن که خواهان تقویت خط حمله خود برای فصل بعد هستند، از مدت ها قبل این فوروارد 27 ساله را در نظر گرفتند. البته کوتینیو در فصل جاری به عنوان بازیکن قرضی در اختیار بایرن مونیخ قرارداشته و باشگاه آلمانی برای عقد قراردادی قطعی با وی در تابستان، تمایلی از خود نشان نمی دهد. کوتینیو پیش از عقد قرارداد با بارسلونا برای تیم لیگ برتری لیورپول بازی می‌کرد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала