Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مدافع چلسی فاش کرد: فابرگاس گفت مسی پیراهن مرا می‌خواهد!

© Sputnik / Владимир Песня /  مراجعه به بانک تصاویر آنتونیو رودیگر
آنتونیو رودیگر - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
مدافع آلمانی تیم فوتبال چلسی فاش کرد که به لطف کمک هم‌تیمی اسپانیایی سابقش توانسته پیراهن خود را با پیراهن فوق‌ستاره آرژانتینی بارسلونا معاوضه کند.

به گزارش اسپوتنیک،  آنتونیو رودیگر، مدافع آلمانی چلسی مدت‌ها در انتظار فرصتی بود تا پیراهنش را با پیراهن دارنده 6 توپ طلای جهان عوض کند هرچند طبق اعتراف خودش از موفقیت در انجام این کار ناامید بود تا اینکه با وساطت هم‌تیمی سابقش سسک فابرگاس موفق به انجام آن شد.

فلیپه لوییز مدافع برزیلی - اسپوتنیک افغانستان
لوییس: هرگز علاقه‌ای به گرفتن لباس مسی نداشتم

این مدافع آلمانی آبی‌های لندن که سال 2017 از رم به چلسی پیوست و به مدافعی ثابت در ترکیب اصلی این تیم تبدیل شد، درباره ماجرای اضافه کردن پیراهن مسی به کلکسیون پیراهن ستارگانی که مقابل‌شان بازی کرده به سایت باشگاه چلسی گفت:«دو سال پیش که مقابل بارسلونا در لیگ قهرمانان بازی کردیم، توانستم پیراهن مسی را از او بگیرم. برای من بازی مقابل بازیکنی مانند او افتخار بزرگی بود و به همین دلیل بعد از بازی وقتی با هم دست دادیم از مسی خواستم پیراهنش را به من بدهد

رودیگر در پایان صحبت‌هایش اظهار داشت:«نخستین پیراهن فوتبالم؟ آن یک پیراهن بود که خودم آن را برای خودم درست کرده بودم. والدین من آنقدر پول نداشتند که برای من یک پیراهن فوتبال بخرند و به همین دلیل خودم یکی از آنها را برای خودم ساختم. شماره‌اش هم 9 و پشت آن نام ژرژ وه‌آ را نوشتم. آن پیراهن فقط یک تی‌شرت سفید بود که پشت آن شماره و اسم وه‌آ را نوشتم.»

یکی از لحظات شیرین و دلچسب دوران بازیگری آنتونیو رودیگر، معاوضه پیراهنش با پیراهن لیونل مسی در مصاف دو سال پیش دو تیم در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا بود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала