Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

EFL تا اواسط ماه می تعطیل است

© Sputnik / Алексей Куденко /  مراجعه به بانک تصاویر بازی فوتبال
بازی فوتبال - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سازمان برگزاری رقابت‌های چَمپیونشیپ انگلستان به باشگاه‌های تحت چترش اطلاع داده تا بازیکنان شان را در تعطیلات قرار دهند و تمرینات را تا اواسط ماه می آغاز نکنند.

به گزارش اسپوتنیک، رقابت‌های چَمپیونشیپ که بعد از لیگ برتر انگلستان معتبرترین لیگ فوتبال انگلستان به شمار می‌رود، سازمان برگزاری آن به باشگاه‌های زیر چترش توصیه کرده که بازیکنان خود را به تعطیلات بفرستند و حداقل تا اواسط ماه می تمرین را از سر نگیرند زیرا همه‌گیری کرونایروس همچنان باعث ایجاد ویرانی می‌شود.

توپ فوتبال  Russia World Cup Iran Training - اسپوتنیک افغانستان
بازی‌های EFL لغو نمی‌شود

در نامه‌ای که توسط ریک پری، رئیس EFL ارسال شده، به چَمپیونشیپ، لیگ یک و لیگ دو هشدار داده شده که دیگر هیچ وقت برای استراحت بازیکنان بین پایان فصل و شروع رقابت‌های 2020-21 وجود نخواهد داشت.

هدف آنها شروع بازی‌های پشت درهای بسته در بعضی از نقاط در ماه جون است، با این انتظار که فقط 56 روز فصل به پایان برسد.

این بدان معنی است که در این دوره 113 بازی برگزار می‌شود و فصل تا اگست خاتمه می‌یابد.

در این نامه همچنین مشخص شده که برنامه‌هایی برای انجام بازی‌های پلی آف به طور معمول، با نیمه نهایی (دو بازی) و یک فینال در هر بخش هنوز هم روی دست هستند.

با این وجود شانس وجود دارد كه ومبلی ممكن است میزبان فینال نباشد زیرا "هیچ تصمیمی در مورد محل احتمالی اتخاذ نشده زیرا این امر به شرایط بازی در آن زمان بستگی دارد."

به باشگاه‌ها گفته شده که تمرینات را طبق معمول تا 16 می شروع نکنند اگرچه بسته به توصیه دولت ممکن است این تاریخ تغییر یابد.

در نامه‌ای که به کلیه باشگاه‌های EFL ارسال شده، "ریک پری" می‌گوید که آنها به همکاری با مقامات بهداشتی ذیربط ادامه خواهند داد و در تلاشند تا هزینه مالی را برای انجام بازی‌های پشت درهای بسته کاهش دهند.

همچنین به مسئولان باشگاه‌ها توصیه شده تا برای تحقق تعهدات مرخصی سالانه خود، بازیکنان را در تعطیلات بفرستند، زیرا بعید به نظر می‌رسد که اختلاف فاحشی بین پایان فصل جاری و شروع فصل بعدی وجود داشته باشد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала