Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

کاهش 50 درصدی دستمزد یاران نیمار

© AP Photo / Thibault CamusKylian Mbappé et Neymar
Kylian Mbappé et Neymar - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ستارگان PSG آماده هستند تا 50٪ دستمزد شان را کاهش دهند.

به گزارش اسپوتنیک، لو پاریسین با انتشار گزارشی مدعی شده که بازیکنان پاری‌سنت‌ژرمن ابراز آمادگی دارند تا 50 درصد دستمزد خود را کاهش دهند، تا بتوانند عواقب بحران کروناویروس را جبران کنند.

این روی بنیادهای بسیاری از باشگاه‌های سراسر اروپا برای تلاش و مقابله با تاثیر همه گیری، ابتکار عمل می‌گذارد.

این بخشی از توافق نامه است که توسط لیگ حرفه‌ای فوتبال (LFP) و اتحادیه ملی فوتبالیست‌های حرفه‌ای (UNFP) نهایی شده و آنرا لوپاریسین فاش کرده است.

توافقی که قرار است توسط LFP و UNFP اعلام شود ، به هر بازیکن اجازه می‌دهد قطع حقوق یا کاهش حقوق خود را بپذیرد، اما این امر باعث می‌شود باشگاه‌ها از تحمیل آن بالاتر از حد مجاز توافق کنند.

طبق گفته لوپاریسین، ستاره‌های PSG آنچه را که مورد توافق قرار گرفته می‌پذیرند و نمونه‌ای را برای بقیه نشان می‌دهند، زیرا باشگاه پایتخت تاکنون بالاترین هزینه پردرآمد را در لیگ برتر فرانسه دارد.

کاهش 50 درصدی حقوق و دستمزد مربوط به بازیکنانی است که بیش از 100.000 یورو در ماه درآمد کسب می‌کنند که تقریباً در تمام لیگ 1 تقریبا 50 است که بیشتر آنها در رده‌های PSG قرار دارند.

کسانی که ماهانه بین 50 تا 100 هزار یورو درآمد دارند، می‌توانند حقوق خود را حداکثر 40 درصد کاهش دهند و برای کسانی که بین 20 هزار تا 50 هزار یورو درآمد دارند، 30 درصد باشد.

این کاهش برای افرادی که بین 10.000 تا 20.000 یورو درآمد دارند، می‌تواند به 20٪ برسد، در حالی‌که افرادی که حقوق کمتری دارند، حقوق خود را کاهش نمی‌دهند.

در این توافقنامه پیش بینی شده که در صورت شروع فوتبال، این کاهش در ماه‌های بعدی بهبود می‌یابد.

به گزارش لو پاریسین، اکثر باشگاه‌های حرفه‌ای فرانسه قبلاً از اقدامات بیکاری جزئی مانند ERTE از جمله PSG که در ابتدای اپریل این کار را انجام داده، استفاده کرده‌اند.

این روزنامه تصریح می‌کند که باشگاه پایتخت به دلیل بیماری همه گیر کوید 19 که در فرانسه تاکنون باعث ابتلای بیش از 80.000 نفر و تقریبا 11000 فوتی شده، حدود 300 میلیون یورو از دست خواهد داد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала