Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بارسا به فکر مبادله سمدو در تابستان

© Sputnik / Антон Денисов /  مراجعه به بانک تصاویر نلسون سمدو
نلسون سمدو - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
بارسا مبادله‌ای را دنبال می‌کند که منجر به جدایی سمدو در پنجره نقل و انتقالات بعدی می‌شود.

به گزارش اسپوتنیک، بارسلونا به فکر معامله‌ای است که با آن می‌تواند نلسون سمدو را به روشی دیگر از باشگاه به دور کرده و جای او ژائو کانسلو را از منچسترسیتی به خدمت بگیرد، در حالی‌که او با بهترین باشگاه‌های اروپا در صورت باز شدن پنجره نقل و انتقالات بعدی در ارتباط است.

View this post on Instagram

When they say 2 more weeks without football. Best Caption wins 💬

A post shared by Nelson Semedo 🇨🇻🇵🇹 (@nelsonsemedo50) on

انتظار می‌رود پس از پایان بحران کرونا ویروس بازیکنان معاملاتی توسط باشگاه‌های لیگ قهرمانان مورد بررسی قرار گیرند، همچنین به نظر می‌رسد که یوونتوس درباره چنین بازیکنانی موجود در بازار استعلام کرده است.

جابجایی الکسیس‌سانچز به منچستریونایتد با رفتن هنریخ میخیتاریان به آرسنال تعویض نادر در لیگ برتر در فصول اخیر بود اما وقتی فوتبال دوباره درهای خود را باز می‌کند و فصل به پایان می‌رسد، جذاب تر به نظر می‌رسد.

کانسلو 25 ساله تابستان گذشته از یووه بخشی از تبادله با دانیلو به ارزش 60 میلیون پوند بود که وارد اتحاد شد. اما بازیکن ملی‌پوش پرتگالی فقط هشت بازی در لیگ برتر انجام داده و سیتی می‌تواند از او برای تازه کردن ترکیب تیمش برای فصل آینده استفاده کند.

قبل از متوقف شدن فوتبال از پپ گواردیولا در مورد آینده کانسلو پرسیده شد كه اگر می‌خواهد در راه یك بازیکن قرار نگیرد. وی گفت: "این بازیکن را ما برای سال‌ها خریداری کرده‌ایم نه برای شش ماه، اما نمی‌دانم چه اتفاقی می‌افتد."

سمدوی 26 ساله، هم تیمی کانسلو در تیم ملی، به دنبال معامله‌ای که از بنفیکا به ارزش 26.5 میلیون پوند به همراه اضافی برای مدت سه سال در بارسا بوده است. او دو فصل کامل در معاملاتش در نیوکمپ دارد اما با یک قرارداد جدید توافق نکرده است.

گواردیولا همچنین از کایل واکر برای جایگاهی در سمت راست دفاع در اختیار دارد اما سمدو می‌تواند در آن منطقه به رقابت اضافه کند.

معامله مبادله می‌تواند هر دو تیم را بدون هزینه پول نقد تازه کند و در عین حال اجازه می‌دهد بودجه های دیگری نیز در جای دیگر هزینه شود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала