Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

تعلیق لیگ اسکاتلند تا 10 جون

© Sputnik / Алексей Куденко /  مراجعه به بانک تصاویر بازی فوتبال
بازی فوتبال - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
لیگ اسکاتلند حداقل تا 10 جون 2020 به حالت تعلیق در خواهد آمد.

به گزارش اسپوتنیک، هیئت فوتبال اسکاتلند صبح امروز از طریق ویدئو کنفرانس برای گفتگو درباره پیامدهای جدیدترین دولت و مشاوره پزشکی در مورد تعلیق هیئت حاکم بر فوتبال جلسه گفت و گو کرد.

بر اساس این توصیه، به اتفاق آرا موافقت شده که تعلیق در همه سطوح بازی را از حرفه‌ای تا تفریحی، حداقل تا 10 جون 2020 تمدید شود.

توپ فوتبال  Russia World Cup Iran Training - اسپوتنیک افغانستان
پایان بازی‌های لیگ‌های آماتور و بانوان انگلستان

هیئت مدیره در ابتدا، فوتبال را تا اطلاع ثانوی و با تصویب 30 اپریل در سریعترین زمان به حالت تعلیق درآورد تا به باشگاه‌های عضو اطمینان بیشتری در زمینه رفاه و به‌زیستی بازیکنان و همچنین وضوح مالی بدهد.

از زمان اعلام این خبر در 19 مارچ، گروه پاسخگویی مشترک براساس مباحثات خود با همكاران پزشكی در اسكاتلند و انگلستان و همچنین در یوفا و سازمان بهداشت جهانی، به روزرسانی‌های روزانه را از مشاور پزشكی اسکاتلند، دکتر جان مک‌لین دریافت كرده است.

هیئت مدیره FA اسکاتلند همچنین نامه‌ای را که از "جو فیتز پاتریک" وزیر دولت اسکاتلند برای بهداشت عمومی، ورزش و رفاه دریافت کرد، جلب نموده است و به آیین نامه‌های حمایت از بهداشت و درمان کروناویروس در سال 2020 که ممنوعیت عمومی است توجه کرده است و محدودیت‌هایی اجتماعات بیش از دو نفر را در اسکاتلند پیاده کرده اند.

آقای فیتز پاتریک اظهار داشت که بعید است این محدودیت‌ها حداقل به مدت 13 هفته برداشته شود و NHS اسکاتلند تا حداقل 10 جون سال 2020 در وضعیت اضطراری قرار گرفته است.

بعد از بررسی کامل همه این حقایق، هیئت مدیره تصمیم گرفته تعلیق همه فوتبال را محدود کند که برای شفاف سازی نیز در مورد تمام تمرینات و شرایط بازیکنان صدق می‌نماید.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала