Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

سه مدیر دیگر بارسلونا در آستانۀ استعفا

© Sputnik / Anton Denisov /  مراجعه به بانک تصاویر بارسلونا
بارسلونا - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
به دنبال استعفای شش مدیر باشگاه بارسلونا، سه مدیر دیگر این باشگاه نیز در آستانۀ استعفا قرار دارند.

به گزارش اسپوتنیک، پس از اینکه بارتومئو، امیل روسود و چند عضو دیگر هیئت مدیره را به استعفا ترغیب کرد و آنها را افرادی نالایق دانست، شش عضو هیئت مدیره، شب گذشته از سمت خود کنار رفتند. امیل روسود، کالسامیلیا، تومباس، فونت، تیچیدور و الیاس از هیئت مدیره کنار رفتند و امروز روسود در مصاحبه با «راک 1»، اعلام کرد که سه مدیر دیگر نیز تا امشب استعفا خواهند کرد.

Президент Барселоны Хосеп Мария Бартомеу - اسپوتنیک افغانستان
رسمی: هیئت مدیره بارسا دچار تحولات گسترده شد

به این ترتیب رییس بارسلونا روز به روز تنهاتر از گذشته خواهد شد. با وجود این شورش داخلی اما بارتومئو همچنان می تواند به ریاست خود ادامه دهد و فعلا خطر منحل شدن، هیئت مدیره او را تهدید نمی کند چرا که طبق ماده 34.5 اساسنامه باشگاه بارسلونا، هیئت مدیره در صورتی منحل خواهد شد که 75 درصد مدیران استعفا دهند و به عبارتی بدون احتساب رئیس، کمتر از 5 نفر در هئیت مدیره باقی بمانند یا اینکه خود رئیس به علاوه 50 درصد اعضا استفعا بدهند.

در حال حاضر بدون احتساب بارتومئو، 12 نفر در هیئت مدیره باقیمانده اند و در صورت استعفای سه نفر دیگر، همچنان 9 مدیر بر راس کار باقی خواهند ماند ضمن اینکه بارتومئو قصد دارد افرادی را جایگزین مدیران مستعفی کند. رئیس بارسا به این متهم شد که در شبکه های اجتماعی سعی در تخریب مخالفانش داشت و حتی بر ضد ستاره‌های بزرگ تیمش از جمله مسی نیز فعالیت می کرد.

بارسلونا مبالغ هنگفتی را نیز به این شرکت پرداخت کرده بود. وروسود عضو کمیسون اقتصادی بارسلونا جزو اولین کسانی بود که با این قضیه روبرو شد و آن را فاش کرد و حالا معتعقد است بارتومئو به همین دلیل او را وادار به استعفا کرده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала