Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

کاوانی در یک قدمی انتقال به اتلتیکو مادرید

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر کاوانی
کاوانی - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
مهاجم پاری‌سن‌جرمن در آستانه انتقال به رقابت‌های لالیگا قرار گرفت.

به گزارش اسپوتنیک، سایت «گل» خبر داده است که ادینسون کاوانی مهاجم باشگاه فوتبال پاری‌سن‌جرمن اعلام کرده که به دنبال جدایی از این تیم فرانسوی است و پیش از این نیز اعلام کرده بود که راضی به حضور در یکی از تیم های آمریکای جنوبی است. اما در روز های اخیر تیم فوتبال اتلتیکو مادرید برای تقویت خط هجومی اش با مسوولان پی‌اس‌جی وارد مذاکره شده است و به دنبال جذب کاوانی است.

کاوانی - اسپوتنیک افغانستان
اتلتیکومادرید از جذب کاوانی منصرف شد

مادر کاوانی در مصاحبه با یک سایت اروگوئه‌ای گفته است:«خوشبختانه در حال حاضر باشگاه های زیادی برای خرید ادینسون ابراز آمادگی کرده اند. در حال حاضر نمی دانیم کجا بازی می کند. او سه ماه دیگر در پاریس خواهد بود. باید با دقت فکر کنیم. در حال حاضر برنامه‌ای برای بازگشت به اروگوئه ندارد، می خواهد در اروپا بماند و دوست دارد در اسپانیا بازی کند

اتلتیکو مادرید در زمستان گذشته در یک قدمی جذب ادینسون کاوانی قرار داشت اما در نهایت پی اس جی برای این انتقال چراغ سبز نشان نداد اما همچنان تیم سیمئونه به جذب ستاره فوتبال اروگوئه امیدوار است. دیگو کاستا فصل جالبی در اتلتیکو مادرید نداشته و به همین خاطر سیمئونه از مدیران تیمش خواسته تا خرید کاوانی را نهایی کنند.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала