Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مدافع فرانسوی لایپزیگ، گزینۀ زیدان برای تقویت خط دفاع کهکشانی‌ها

© Sputnik / Алексей Даничев /  مراجعه به بانک تصاویر اوپامکانو
اوپامکانو  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
دایو اوپامکانو مدافع میانی 21 ساله فرانسوی لایپزیش نظر زیدان را به خود جلب کرده است و به احتمال زیاد به بخیشی از آینده رئال مادرید تبدیل خواهد شد.

به گزارش اسپوتنیک، اوپامکانو همچون بقیه اعضای تیم لایپزیش فصل بسیار درخشانی داشته است که نقش مهمی در حذف تاتنهام از لیگ قهرمانان اروپا و رقابت لایپزیش برای حضور در صدر جدول لیگ المان ایفا کرده است. زیدان تصور می کند که به یک رقیب جدی برای واران و راموس در پست مدافع میانی نیاز دارد که بهترین گزینه از نظرش اوپامکانو است.

Болельщики на матче Барселона - Реал Мадрид - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
رسمی: کاهش موقتی 10 تا 20 فیصدی معاشات اعضای رئال

ناچو فرناندز حالا به سن 30 سالگی رسیده و زیزو حس می‌کند تا بعد از آن که کل عمرش را در رئال مادرید سپری کرد، چالش دیگری را تجربه کند و به جایی برود که شانس بازی کردن در آن جا برایش خیلی بیشتر باشد. در حال حاضر قیمت این بازیکن در سایت ترانسفرمارکت 12 میلیون یوروست و رئال مادرید با مبلغی در همین حدود به فروش وی رضایت خواهد داد.

از سوی هم، زیدان از عملکرد میلیتائو مدافع میانی 50 میلیونی برزیلی چندان راضی نیست. این خرید بدون هماهنگی با زیزوو قبل از بازگشت وی انجام شد و عملکرد این بازیکن چنگی به دل نزده است. در حال حاضر قیمت میلیتائو در ترانسفرمارکت افت کرده و به 36 میلیون یورو رسیده است.

.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала