Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

یک پیام انستاگرامی مقصد آینده ستاره دورتموند را افشا کرد + ویدیو

© Sputnik / Виталий Тимкив /  مراجعه به بانک تصاویر دورتموند
دورتموند - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ستارۀ دورتموند در پاسخ به پرسش یک هوادارش در انستاگرام گفت اگر قرار است به منچستریونایتد برود، همین حالا یک جرعه آب به عنوان نشانه بنوشد.

به گزارش اسپوتینک و به نقل از نشریه «سان» انگلیس، روز گذشته جیدون سانچو در حال شرکت در یک لایو اینستاگرامی و ارتباط با هوادارانش بود که در این حین یکی از هواداران از او درخواست کرد اگر قرار است به منچستر برود همین حالا یک جرعه آب به عنوان نشانه بنوشد. در همین لحظه سانچو که سابقه حضور در آکادمی منچستر سیتی را دارد از بطری آبش، آب نوشید تا به نوعی حضورش در فصل آینده در اولترافورد را افشا کند.

مشخص شدن آینده سانچو در لایو اینستاگرامسانچو حتی اگر امسال هم از دورتموند به منچستر یونایتد نپیوندد با توجه به پیشنهادهای زیادی که برای جذب او رسیده به احتمال زیاد جمع زردپوشان را ترک می‌کند. به همین دلیل دورتموندی‌ها هم از حالا به دنبال پیدا کردن جانشین برای او هستند. جود بلینگهام از تیم بیرمنگام و فران تورس از تیم والنسیا مهم‌ترین گزینه‌های جانشینی سانچو در تیم دورتموند هستند.

سانچو 20 ساله که سابقه حضور در تیم ملی انگلیس در تمام رده‌ها را دارد در آکادمی منچستر سیتی رشد یافته اما هرگز پیراهن این تیم را بر تن نکرده و در تیم بورسیا دورتموند به فوتبال معرفی شده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала